Hejja Jimmy

ja tror de blir cawalli I STCC. Kul fomulering om tyska teamets bud som signade fjolårsmästeren.

Steny skrev:
ja tror de blir cawalli I STCC. Kul fomulering om tyska teamets bud som signade fjolårsmästeren.

Antar att Jimmy inte vill va andraförare

Last edited:
Bara nån sponsrar svennen så blir det ju RR, vilket det såklart ska vara. :) Annars får han väl puttra motard ett år o invänta nån spons till 2007.

Last edited:
Macho Woman skrev:
Kul om han kommer hem. Alltid bra för de nya STCC-förarna att se hur långt de räcker mot gamla legender.

Oj - She´s alive!

Men visst blir det kul.

Jimmy fnös lite i telefonen när jag frågade hur han står sig mot årets toppförare..... han var väldigt ödmjuk och sa att ingen hade kört ifrån honom än iaf....

Inside information:
Jimmy kör yamaha i stcc 2006
Harms klar för stigefeldt 2006

rrkenta skrev:
Inside information:
Jimmy kör yamaha i stcc 2006
Harms klar för stigefeldt 2006

oj oj jimmy på nya r6:an någon som vill sasta pengar lr dåliga odds för resten av startfältet nu Freddy får svårt att försvara sitt guld iaf

Vilket Team blir det??

Webspy skrev:
Jimmy fnös lite i telefonen när jag frågade hur han står sig mot årets toppförare..... han var väldigt ödmjuk och sa att ingen hade kört ifrån honom än iaf....
:2cool
Kul med ett bättre startfält i STCC, trist för Jimmys satsning på den internationella scenen.

Klart tråkigt tycker jag. Jimmy är för bra för att harva runt här. Han hör hemma i större samanhang.

Jg tror inte Janne Hansson kommer topp-3 ens. Hade jag haft lite mer pengar hade jag satt en tusing på det...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT