Hejja Jimmy

ja tror de blir cawalli I STCC. Kul fomulering om tyska teamets bud som signade fjolårsmästeren.

Steny skrev:
ja tror de blir cawalli I STCC. Kul fomulering om tyska teamets bud som signade fjolårsmästeren.

Antar att Jimmy inte vill va andraförare

Last edited:
Bara nån sponsrar svennen så blir det ju RR, vilket det såklart ska vara. :) Annars får han väl puttra motard ett år o invänta nån spons till 2007.

Last edited:
Macho Woman skrev:
Kul om han kommer hem. Alltid bra för de nya STCC-förarna att se hur långt de räcker mot gamla legender.

Oj - She´s alive!

Men visst blir det kul.

Jimmy fnös lite i telefonen när jag frågade hur han står sig mot årets toppförare..... han var väldigt ödmjuk och sa att ingen hade kört ifrån honom än iaf....

Inside information:
Jimmy kör yamaha i stcc 2006
Harms klar för stigefeldt 2006

rrkenta skrev:
Inside information:
Jimmy kör yamaha i stcc 2006
Harms klar för stigefeldt 2006

oj oj jimmy på nya r6:an någon som vill sasta pengar lr dåliga odds för resten av startfältet nu Freddy får svårt att försvara sitt guld iaf

Vilket Team blir det??

Webspy skrev:
Jimmy fnös lite i telefonen när jag frågade hur han står sig mot årets toppförare..... han var väldigt ödmjuk och sa att ingen hade kört ifrån honom än iaf....
:2cool
Kul med ett bättre startfält i STCC, trist för Jimmys satsning på den internationella scenen.

Klart tråkigt tycker jag. Jimmy är för bra för att harva runt här. Han hör hemma i större samanhang.

Jg tror inte Janne Hansson kommer topp-3 ens. Hade jag haft lite mer pengar hade jag satt en tusing på det...

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back