Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
uch och fyyy......Långa farbron skrev:Gissar på att dom är tjära i dig Blomman![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
uch och fyyy......Långa farbron skrev:Gissar på att dom är tjära i dig Blomman![]()
Japp så gör boysen när dom ärLånga farbron skrev:Gissar på att dom är tjära i dig Blomman![]()
du... ta dom?Hultan skrev:Japp så gör boysen när dom är![]()
Putts, nyps, är tykna och drar dom i håret.. Jag gör det än, kan inte förstå varför tjejerna blir så arga på mig på krogen..
Säg till om dom är dumma Steff, så tar vi dom ;-)
Närå, jag jobbar dock som vanligt...Miss_Orchidee skrev:Hjälp mig att fördriva dagens sista halvtimme på SH på ett underbart sätt nu då...
Ska vi hitta på nått snart??
Ni glömmer väl inte bort fika hos mig den 11:e va?
Miss_Orchidee skrev:du... ta dom?
ne förlåt, du skulle väl aldrig puttas förresten?? eller nypas?![]()
så du kommer inte på fikat?? *surar* jaja. inte mycket att göra då, men ni andra kommer väl? så dålig är jag inte på kaffe iallfallHultan skrev:Närå, jag jobbar dock som vanligt...![]()
nu igen.... åå vad trött jag blirHultan skrev:Schyyyyyyyyyyyy...
Btw, din msn knasar...![]()
Ser du! Det börjar ljusna redan, och innan du vet ordet av så måste du ha bredband "för skolarbetena" ...Miss_Orchidee skrev:så du kommer inte på fikat?? *surar* jaja. inte mycket att göra då, men ni andra kommer väl? så dålig är jag inte på kaffe iallfall
nu ska jag gå och luska lite med min snälla lillebror och se om jag kanske inte kan få "låna" hans gammla dator med mig till lägenheten...
Hultan skrev:Ja, jag hänger inte på gymet för att titta på gamla gubbar i duschen...![]()
Btw, din msn knasar...![]()
ne, nu får ni sluta spamma min tråd här....Långa farbron skrev:
Miss_Orchidee skrev:Nu kan jag medela att jag har en dator..... och ett tangentbord och en mus ( eg 2, men skit samma)
men jag skulle behöva en skärm, så om nån har det till en BILLIG penning så hade det vart kanon!
Hultan skrev:Äh, slår vad om att flickstackarn kommer dansa in här oftare än hon tror.. Hon får det ju att låta som hon skall flytta till en koja i skogen, och stanna där i ett år utan kontakt med omvärlden..![]()
Kolla när hon snart svarar bitskt på detta inlägget..
Miss_Orchidee skrev:Nu kan jag medela att jag har en dator..... och ett tangentbord och en mus ( eg 2, men skit samma)
men jag skulle behöva en skärm, så om nån har det till en BILLIG penning så hade det vart kanon!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |