Hejdå Miss_Orchidee...

Jaja . Hon verkar ha bestämt sig .

Men så fort jag ser dig på vägen så kommer jag sparka ner dit i diket om du inte stannar bara för att få byta några ord :) .

Får man bara fråga varför du lämnar SH sådär ?
Eller stod det, jag kanske missade det ...

agneman skrev:
Jaja . Hon verkar ha bestämt sig .

Men så fort jag ser dig på vägen så kommer jag sparka ner dit i diket om du inte stannar bara för att få byta några ord :) .

Får man bara fråga varför du lämnar SH sådär ?
Eller stod det, jag kanske missade det ...
Read again my friend :pannkyss

Yeeehaw, jag fick en puss i pannan :arsele .

Jaja . Hoppas du får det bra, och använder alla pengar som blir över till bensin, för det är det bästa !

Ååh det är så tragiskt, vet inte vad jag ska skriva.

agneman skrev:
Yeeehaw, jag fick en puss i pannan :arsele .

Jaja . Hoppas du får det bra, och använder alla pengar som blir över till bensin, för det är det bästa !
Pengar som blir över.??. :3freak :rofl

... åter till ämnet.. :(.. vi kommer sakna dig på 125 forumet.. :4skrika
Ber dig skaffa ett billigt modem eller nåt. kostar inte mer en en 10a i timman.. :4skrika

Tänk va mycket skit man kan snacka öppet om utan att hon ser :blah

..men, men! vem ska ja nu snegla över här på forumet :confused: enda bruden(! får inte säga kvinna här tydligen - det är gammalt 30+ tror jag det var) med 600 i stan(sry cathy).. trodde vi hade nått men hon bara dissa mig.

Tidsfråga innan vi på forumet bara :gråta :gråta för att göteborgs delen nu har sett sitt slut utan top1 :spammer 'n.
Sa ja att ja har 2st modem av varje till bbb,bostream & telia adsl?

Last edited:
Det känns jävligt trist att behöva lämna er såhär i sticket bara ;) men man ska väl sluta när det är som bäst va??

Det känns lite som att lämna alla sina polare för att flytta utomlands eller nått.... (och inte ens värme får jag :mad: ) Fast så är det ju inte.

Glöm nu inte bort mig bara, tänk på mig när ni ska ut och åka och släng iväg ett sms... eller ring mig och småtjöta lite m ni inte har nått bättre för er.... kom bort och meka med mig en stund tillochmed kanske?? :hoppa

Ne nu ska jag iväg och måla serrni!

Hejdå!

(lägg noga märke till att jag inte spammat sönder min egen tråd :rolleyes: )

Miss_Orchidee skrev:
Det känns jävligt trist att behöva lämna er såhär i sticket bara ;) men man ska väl sluta när det är som bäst va??

Det känns lite som att lämna alla sina polare för att flytta utomlands eller nått.... (och inte ens värme får jag :mad: ) Fast så är det ju inte.

Glöm nu inte bort mig bara, tänk på mig när ni ska ut och åka och släng iväg ett sms... eller ring mig och småtjöta lite m ni inte har nått bättre för er.... kom bort och meka med mig en stund tillochmed kanske?? :hoppa

Ne nu ska jag iväg och måla serrni!

Hejdå!

(lägg noga märke till att jag inte spammat sönder min egen tråd :rolleyes: )
Skulle inte du sluta hänga här? :tungan

Du anar inte hur många datorer med uppkopplingar det finns runtom i vårt avlånga land.. Tror nog inte du kommer ha problem med att surfa hit allt som oftats,Du vill ju alltid ha lite drama verkar det som (dramaqueen ;-) Men "aldrig" se dig mer här och "slut för gott" är nog att ta i... :tummenupp

Spill inte ut färgen.. :)

HultanTultan..

Hultan skrev:
Skulle inte du sluta hänga här? :tungan

Du anar inte hur många datorer med uppkopplingar det finns runtom i vårt avlånga land.. Tror nog inte du kommer ha problem med att surfa hit allt som oftats,Du vill ju alltid ha lite drama verkar det som (dramaqueen ;-) Men "aldrig" se dig mer här och "slut för gott" är nog att ta i... :tummenupp

Spill inte ut färgen.. :)

HultanTultan..
Efter fredag kommer jag inte att skriva nått mer "officiellt" bara via PM då jag hinner, nu skriver jag bara för att jag har lite ledig tid över och fortfarande kan utnyttja pappas data ;)

Miss_Orchidee skrev:
Efter fredag kommer jag inte att skriva nått mer "officiellt" bara via PM då jag hinner, nu skriver jag bara för att jag har lite ledig tid över och fortfarande kan utnyttja pappas data ;)
Du svarar ju aldrig på min snuskpm ju :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman