Hejdå Miss_Orchidee...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hejdå alla! :(

Ville bara tacka alla för den underbara tiden som faktisk varit! På fredag står jag utan dator och Internet så jag kommer inte vara inne här speciellt offta mer än kanske nån gång i skolan när man lyckas smita till sig en snabbis med datorn.

Användar kontot finns kvar och jag svarar på PM om det är något ni vill mig, tänk dock på att vara ute i god tid då jag kanske inte får tillgång till dator varje dag :)

Jag kommer inte längre att skriva i trådarna för att jag ev. inte kommer att hinna med det när jag väl får låna en dator, men även av andra anledningar.

Skriv gärna när det är körningar och liknande attraktioner i PM till mig om ni har tid, det vore jätte snällt :tummenupp

Glöm inte bort mig

MVH. ´Sporthojs egen lilla Miss_Orchidee

:gråta :krama

Tror nog du kommer finna lösning, Sh går bara inte att sluta med så där tvärt! :)

Lycka till med allt!

Äsch, jag har ett ADSLmodem att sälja asbilligt. Nemas problemas. Fixxa nån operatör som levererar sunkbredband via telejacket så ordnar det sig...

:pannkyss

hållundan skrev:
Äsch, jag har ett ADSLmodem att sälja asbilligt. Nemas problemas. Fixxa nån operatör som levererar sunkbredband via telejacket så ordnar det sig...

:pannkyss
Tack men nejtack, jag har inte råd med räkningen sen iallfall, men det var gulligt av dig!

Hultan: på detta problem finns ingen lösning.....

Miss_Orchidee skrev:
Tack men nejtack, jag har inte råd med räkningen sen iallfall, men det var gulligt av dig!

Allt går att lösa.. Sov gott, nu drar jag (om jag bara kunde slita mig..)

Miss_Orchidee skrev:

Du får hyra ut halva lägenheten till en pakistansk invandrarfamilj eller nåt. Då har du råd med värsta fetbandet ju...

Om du inte har råd att surfa hur ska du då ha råd att tanka hojen? :confused:

Hare bra! :)

hållundan skrev:
Du kan få modemet :krama

:hej
Hjälps inte, men tack iallfall, jag har inte råd med den kostnaden varje månad, så den fick ryka från prioritetslistan

Hultan: glöm det, jag kommer jobba ihjäl mig isåfall....

Du kan få en dator för 500 spänn av mig,ingen värsting men den surfar fint och stabilt,cd brännare o krejjer.

Komplett ,funkar granntanten brukar låna den ett par dagar varje vecka och surfa på.

Långa farbron skrev:
Du kan få en dator för 500 spänn av mig,ingen värsting men den surfar fint och stabilt,cd brännare o krejjer.

Komplett ,funkar granntanten brukar låna den ett par dagar varje vecka och surfa på.
Serriöst, ni är jätte snälla och gulliga, men det var ingen tiggartråd jag startade..... jag känner mig skitdum nu! det är snällt att ni försöker hjälpa till :tummenupp

men räkningen kommer på posten varje månad iallfall

Miss_Orchidee skrev:
Jo, den gör ju det. Skit samma. Vi kommer nog synas lite varstans ändå.

Jag menar, snart är det ju hojsäsong. :banana

Sen ryktas det om en Hemsedalsresa ;)

Det finns många fiskar i sjön! (datorer på marknaden alltså) :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Serriöst, ni är jätte snälla och gulliga, men det var ingen tiggartråd jag startade..... jag känner mig skitdum nu! det är snällt att ni försöker hjälpa till :tummenupp

Jo iofs,men du kan betala av den som du vill. En tia i månaden eller nåt
(Räntefritt off course)

Back