Heja på QUADS?

k-len

Skoterbög
Gick med
16 Mar 2004
Hoj
Rmx 250, Chopper, Suzuki 700 -03
Vet att det redan finns 2st "hejja" trådar. Har frågat i en av dom också men fick inge svar.

Hur ligger det till med QUADs? Hejjas man på sådana? och får sådana hejja på "er" ?

Har köpt mig en leksak med 2 hjul för mkt och jag hejjar till höger och vänster, men inte en jäkel hejjar tillbaka? okey då, vissa motarder och sporthojjar hejjar.

Men är det pinsamt eller nått att hejja på en motorcykel med stödhjul? :va :näsblod

Jag hejjar då alltid på quads.. iofs har två kompisar till mig quads så det är väll mest därför. Men hellre för trevlig i trafiken än otrevlig..

aldrig mött nån :va , men skulle jag göra det så skulle jag heja :)

Jag hejjar på allt och alla! Speciellt vackra damer :banana
Är det nån som vet om Quad-förare vanligtvis drar ut i skogen och kör? Jag ser dom ofta på landsvägarna men jag förstår inte grejen i att köra ett öppet fyrhjuligt fordon, som en Quad, på vanlig landsväg. Kan det vara kul?

Ända gången folk hälsade på mig var när jag kom på bakhjulen med min Quad. Inte kanske alltid så glada hälsningar. :D

jag blir förvirrad om jag ska heja på 4 hjulingarna.. :3freak

hejar dom hejar jag tibax :)

oh just de..råka heja på en moppe häromdagen..fy faeen :hihi

ozeo skrev:
2313535 jag blir förvirrad om jag ska heja på 4 hjulingarna.. :3freak

hejar dom hejar jag tibax :)

oh just de..råka heja på en moppe häromdagen..fy faeen :hihi

Haha, alltid lika jobbigt när man gör den tabben :) Har gjort det nån gång jag med.

Får väl köra quad med A-kortet också. Så.. jag vet inte ja! Ser han ut som en kille med hojkort, så hejar man väll :hihi

Får man heja på den?
Ska man inte heja på den?
Ska den heja på mig?

Finns tusen trådar om vilka man ska heja på och inte, heja på vem tusan du vill !

:pannkyss

Bara sett en Streetfighter hälsa på en quad genom att dra upp på slangen utanför fönstret. O andra sidan var det en finsk gubbe utan hjälm på en miniquad :hihi

jaja, då fortsätter jag hejja hejvilt så märker jag om någon hejjar på mig :tummenupp

Scania-lastbilar? Lada Nivor? Husbilar? Hjullastare? Bandvagn 206? Gamla diesel-mercedesbilar? Ska man hälsa på dessa undrar jag som ängslig motorcyklist.

Själv spenderar jag hellre två år i buren på Guantanamo Bay än att jag hälsar på quads, dessa missfoster till fordon.

sgtpepper skrev:
2314219 Scania-lastbilar? Lada Nivor? Husbilar? Hjullastare? Bandvagn 206? Gamla diesel-mercedesbilar? Ska man hälsa på dessa undrar jag som ängslig motorcyklist.

Själv spenderar jag hellre två år i buren på Guantanamo Bay än att jag hälsar på quads, dessa missfoster till fordon.

Vad tror du dom/jag tycker om dig? :kulspruta :squid

Ponrus_J skrev:
2314433 Vad tror du dom/jag tycker om dig? :kulspruta :squid
Dom tänker antagligen "fyfan så kul/häftigt/ballt det ser ut att köra hoj, tänk om jag kunde vara lika bra/smart/cool som den där killen och ta A-kort och köpa en hoj istället för att vara fet/dum/efterbliven och tvingas köra ett upphottat handikappfordon".

Det är alltid lika hysteriskt roligt att köra förbi quads i Stockholms innerstad som står och köar precis som alla andra bilar. Vad fan är grejen egentligen, sitta på något som liknar en månbil och köa precis som vilken simpel 740 som helst.

Vad mig anbelangar så finns det inga likheter mellan quads och motorcyklar som motiverar en hälsning. Motorcyklar är för ärans och hjältarnas folk, quads är för... ja.. jag vetefan? Jag hälsar hellre på moppar.

Förresten, om du nu tycker illa om motorcyklister, vad gör du då på det här forumet?

Last edited:
Jag har bara mött en quad en enda gång. Föraren var inte klädd i mc-utrustning eller hjälm då han framförde sitt fyrhjuliga fordon = han kör bil.

Hejade således inte.

Back