Heja på QUADS?

När jag kör bil så hälsar jag på alla andra bilar! Kul att se andra me samma intresse! Jag hälsar även på folk med samma kläder / klädsmak som jag har! Eller om nån har en flickvän som är brunett så hälsar jag med!

Jag hejjar inte på quads/ATVs när jag kör hoj...och jag hejjar inte på hojar när jag kör quad/ATV.

UltraMarine skrev:
2316390 Hejar inte på quads.

En quad på mcparkeringen snor 2-5 hojplatser beroende på storlek...

Ja fy fan för sånt. Häromveckan irriterade jag mig på att det stod en biljävel och tog upp hela mcrutan utanför jobbet :mad: under ett par/flera dagar och undrade varför den aldrig fick någon lapp på rutan...kollade lite närmare, och det var tydligen någon sån där eu-moped registrerad "bil".

Var bra sugen på att ta jeepen till stan och flytta undan den lite. :arsele Brukar alltid stå 4-5 mc i den rutan annars..

ozeo skrev:
2313535 jag blir förvirrad om jag ska heja på 4 hjulingarna.. :3freak

hejar dom hejar jag tibax :)

oh just de..råka heja på en moppe häromdagen..fy faeen :hihi

Ha ha heja på en moppe är faan lätt hänt, endel skotrar är så breda så dom ser ut som sporthojar framifrån, men om man har kört upp näven får man vara snabb å :finger då klarar man sig! :D

mötte en quad för första gången för några dagar sedan; han hejade inte.
Inte fan hejar man på något som har 4 hjul (eller tre för den delen) :tungan

Hälsar varken på quads eller trikear när jag kör mc (2-hjulig). Jag hälsar inte heller på mopeder när jag kör mc.

Skulle jag däremot köpa en quad och vara ute och glida med så skulle jag hälsa på andra quads men inte på hojar.

Trike skulla jag inte sätta mig på om jag inte fick en stor hög med pengar för att göra det.

Dominator-Rocks skrev:
2317033 Ha ha heja på en moppe är faan lätt hänt, endel skotrar är så breda så dom ser ut som sporthojar framifrån, men om man har kört upp näven får man vara snabb å :finger då klarar man sig! :D

haha! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...