Heja Finland

vad pysslar du själv med? Hästhoppning? Konståkning?

Jag är väl ingen jävla svenne!

I Finland håller man sig till motorsport nåt sverige aldrig kommer att bli bra på....
Fast hon Malin Baryard är ju gansk så bra faktist hon håller ju på med hästhoppning... gör du också de?

luktar svensk avundsjuka på den här tråden!!!!, visserligen åkte dom ur guldfinalen, men dom har fortfarande chans att ta medalj inom denna ädla sport :tummenupp:tummenupp:tummenupp. Är inte nån medgångs supporter håller på mitt land till den dagen jag dööör go Finland

Synd att usa slog av efter första perioden annars kunde det nog blitt en riktigt förnedringsmatch med 13-0 eller nått :)

Om det fortsatte som det började i 10 minuter hade det blivit i runda slängar 30-0. :gnissla

Ja här i sverige är ju faktist hockey väldigt stort men här bor ju bara fjoller så det är ju inget konstigt med de...
Men det är ju inget man är stolt över...

Jag vet inte exakt vad du mumlar om eller varför men jag håller på Finland när matchen börjar om tre timmar i alla fall. :hej

Last edited:
Tyvärr,målvaktstabbe av FINLÄNDARNA(inte finnarna,det är rasistiskt)

Nej! finnarna är inte rasistiskt!:mattias Säker du finnarna så utesluter du dock alla som inte pratar finska i Finland!

Finnar=> den finskspråkiga befolkningen
Finländare=> Allihopa
Finlandssvenskar=> Vi som pratar svenska, hurrit:mad:, som finnarna säger!

Dock så för att skämmas lite, så var Räikkönens beteende i Svenska rallyt åt helvete, fy fan vilka "översittar fasoner" han steg ju int ens ut bilen vid målgång!:huvet

Men Grönlund däremot,:banana, han e en riktigt sympatisk människa!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025