Heja Finland

haha weheeeeyyyy, bra match, men varför skickade ni damlaget?? Visst, brons i OS är ok, men det ger inget guld i herr-hockeyn...

Fåse, vilken metall är det i medaljen dom blågula kärringarna (och då menar jag inte damlaget) får med sig hem?

Det är en sak att häckla en annan nation om man är bättre än dom.

Det är en sak att häckla en annan nation om man är bättre än dom.

Ja faktiskt, det här kändes som en riktigt tunn is under hela den här tråden. :gnissla
Sverige däremot, de borde skämmas och få paddla kanot hem de jävla landsförrädarna.

Sätt upp lite VM och OS-statestik genom åren på en gång... Sverige vs. Finland... Hur ser det ut egentligen?

Fast det är ju NU som spelar roll.
Sverige var riktigt värdelösa, men vi vann mot finnarna och det är en liten liten ljusglimt i OS för oss. Vi var riktigt dåliga och därför var det skönt nu i efterhand att vi iaf slog vår kära granne...

Vem fan bryr sig om hockey? En ren jävla fjollsport är vad det är just därför det är så stort här i Sverige!
Kolla bara fotbollen Finland har ju inte äns nåt fotbollslag och så lågt kommer vi nog aldrig sjunka heller....

I Finland annser man att sport luktar bensin och idrott luktar svett därför sportar vi!

Hur går det för Sverige när det gäller sport igentligen..................... Jag bara undrar.....

Skaffa ett liv säger jag bara jävla nötter!!! :FU:machinegu:kulspruta

Last edited:
Synd att usa slog av efter första perioden annars kunde det nog blitt en riktigt förnedringsmatch med 13-0 eller nått :)

Antalet går att mäta i hundratals miljoner i alla fall, så ganska många skulle jag tro att man kan sammanfatta det till.

Ja här i sverige är ju faktist hockey väldigt stort men här bor ju bara fjoller så det är ju inget konstigt med de...
Men det är ju inget man är stolt över...

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025