Hej! ytterligare en ny tjej på SH.com

Hej, välkommen till den mansdominerade delen av internet. Lite skoj att kolla när man klickar den här delen på forumet, vissa trådar har knappt två sidor, sen kommer det några med jämna mellanrum där tråden har typ 8 sidor. då kan man uteslutningsmetoden betämat att könet på tskaparen var flicka

Hej igen :)

Ersättare/komplement till sänkningsats kan ju vara höga klackar på dojorna. =)

Ja, eller varför inte bara säga Hej & Välkommen? Eller är du socialt missanpassad & svarar "Ligga?" till alla som säger Hej till dig?

Är så j-vla trött på detta utslitna ":Ligga"-uttryck.

Eh va fan, ta livet med en klackspark. Så farligt är det inte.

Välkommen till Sporthoj!

Sitta?, stå?, plocka blåbär?

Uppriktigt, välkommen till dårhuset!

//Olmo

Eh va fan, ta livet med en klackspark. Så farligt är det inte.

Livet är fullt av klacksparkar och tappade sugar. Just nu har jag ingen klackspark på lager & har tappat sugen på att se :Ligga-uttrycket i var & varannan tråd.

Dessutom, hur trevligt är det att bemöta en ny medlem med att fråga om man ska ligga? Visst ska man ha humor men någon hyfs får det fan finnas i folk.

Ja, eller varför inte bara säga Hej & Välkommen? Eller är du socialt missanpassad & svarar "Ligga?" till alla som säger Hej till dig?

Det är jag med. Men jag tror, men bara tror att jag kan fråga
henne om det skall liggas. Och ja, jag är nog lite missanpassad. Nu när jag tänker efter.:pannkyss :pannkyss

ligga är ju det heliga inom sporthoj får man inte ligga med bruden får man alltid ligga med mc:n ju ;)

popcorn.gif

fast egentligen sitter jag och gnager på några tråkiga solrosfrön

snudd på skandal att ingen har försökt kränga på henne sin k4 än

välkjommen

Ligga? Ligga? Ligga? Ligga? Ligga? Ligga? Ligga? Ligga? Ligga?

Fan va töntig och omogen jag är men va f******n ska man göra åt saken??:tuttar :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Hej!
Köpte min monster s2r 800 i maj som jag övningskörde på och körde upp med! Jag är jättenöjd med den! Kämpa på-det är värt allt slit med övningskörning och tjuriga inspektörer vid uppkörningen! Monster rekommenderas alltså!:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti