Hej! ytterligare en ny tjej på SH.com

de behövs mer tjejer till mc världen tycker jag. jag kör en yamha r6 som jag har sänkt och jag står endast 1,57 cm över marken. fungerar fint, även fast jag får hoppa av när jag ska backa den. :tummenupp

de behövs mer tjejer till mc världen tycker jag. jag kör en yamha r6 som jag har sänkt och jag står endast 1,57 cm över marken. fungerar fint, även fast jag får hoppa av när jag ska backa den. :tummenupp
Hello tog ditt ord till handling!! har tjuvläst på forumet ett tag :D men får väl ta å lägga mig i lite oxå!! Mitt första år som hojåkare och jag överlevde!! Helt såld dock varför kom jag inte på detta tidigare!!!! Längtar redan till våren:yoparty !! //C

och jaag är bara 1,62. men behövde inte sänka min cbr 600 rr. så den e bra=) men däremot får tårna va i när man stannar och får göra som du lisa. hoppa av om man ska backa=)

och jaag är bara 1,62. men behövde inte sänka min cbr 600 rr. så den e bra=) men däremot får tårna va i när man stannar och får göra som du lisa. hoppa av om man ska backa=)

Jag e oxå kort o har haft både cbr 600 o 929. Funkar bra när man inte e så lång, men Firebladen e ju helt klart roligare ;)

Välkommen hit o lycka till med kortet!

Jag är inte heller speciellt lång, är 165cm och har precis köpt en Yamaha FZ6-N, och jag får ner halva foten.
Jag joinade SH idag och jag hoppas att man kan få en massa bra tips och ideér och några att åka med till våren:)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra