Hej! Tjej 34, love to ride ;)

Ja, jag vet vad du menar... men i höst ska jag över till UK o köpa en trevlig förstärkare av märket Micron tror jag. Tills dess är det 12000 rpm som gäller så folk hör att man finns! :D

ah.. låter bra... jag vill oxå... :)

Va på Sveavägen igår.. mycket folk.. kul.. men jag e en blygis så jag stack ganska tidigt.. hmm.. =)

Last edited:
Fan du reggade dig 2 dagar innan mig och har redan fått 6 sidor med välkomsthälsningar. Själv har jag inte fyllt upp en sida ännu :(

du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast:tummenupp

garanterat att du får sexsidor,förlåt sex sidor med inlägg från trevliga medlemmar som alltid sitter och hälsar alla välkomna:)
nu får jag stryk.........

ah.. låter bra... jag vill oxå... :)

Va på Sveavägen igår.. mycket folk.. kul.. men jag e en blygis så jag stack ganska tidigt.. hmm.. =)

Har jag fått en köpare på ett system? ;)

Tyvärr är onsdagar fel dag för mig att hänga och då har jag aldrig tid. :(
Annars är jag nog lite sånt själv...

Last edited:
du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast:tummenupp

garanterat att du får sexsidor,förlåt sex sidor med inlägg från trevliga medlemmar som alltid sitter och hälsar alla välkomna:)

Va den "piken" riktad mot mig...? hmm... ja ja... ska man behöva be om ursäkt för att man e blond nu oxå.. ? Ah, trist att det uppfattas så bara.. :tummenner

3170123 du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast:tummenupp

:hihi

Va den "piken" riktad mot mig...? hmm... ja ja... ska man behöva be om ursäkt för att man e blond nu oxå.. ? Ah, trist att det uppfattas så bara.. :tummenner

nej det var den inte men däremot bevisade du precis en vanlig tes om blondiner.dock inte min egen uppfattning:tummenupp

okii dokii... jah... blondinens ständiga dilemma.. *ler*
:bow .. bra att du inte e sån... ;)

nej det var den inte men däremot bevisade du precis en vanlig tes om blondiner.dock inte min egen uppfattning:tummenupp

System.. ja, kanske det.. !? :)

Har jag fått en köpare på ett system? ;)

Tyvärr är onsdagar fel dag för mig att hänga och då har jag aldrig tid. :(
Annars är jag nog lite sånt själv...

Barkarby imorn... 19 sept... Ska bli kul.. :):):)

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...