Som sagt byt rubrik...![]()
eller kön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt byt rubrik...![]()
Hur löd rubrukien på den då?

Det kommer jag inte ihåg, men du hade inte joinat då i alla fall, Sassi84 hette användarn i alla fall som startade tråden![]()

Ne, har ju inte varit medlem så länge!
Hunnit med ett par inlägg dock!
Edit:hittar inte sassi84 här på SH!![]()

Nope, hon blev über bannad från SH![]()

Fan du reggade dig 2 dagar innan mig och har redan fått 6 sidor med välkomsthälsningar. Själv har jag inte fyllt upp en sida ännu![]()
Ja, jag vet vad du menar... men i höst ska jag över till UK o köpa en trevlig förstärkare av märket Micron tror jag. Tills dess är det 12000 rpm som gäller så folk hör att man finns!![]()
Fan du reggade dig 2 dagar innan mig och har redan fått 6 sidor med välkomsthälsningar. Själv har jag inte fyllt upp en sida ännu![]()
Det kommer jag inte ihåg
Ens annans tråd blev ju stängd men det var länge sedan ja reg mig...på den gamla goda tiden när du bara var en 
och välkommen till trådstartarenah.. låter bra... jag vill oxå...
Va på Sveavägen igår.. mycket folk.. kul.. men jag e en blygis så jag stack ganska tidigt.. hmm.. =)

ah.. låter bra... jag vill oxå...
Va på Sveavägen igår.. mycket folk.. kul.. men jag e en blygis så jag stack ganska tidigt.. hmm.. =)
Varför det?![]()
Inte tillräckligt fina![]()
Dom gifte sig sedan och levde lyckliga i alla dagar 
Ens annans tråd blev ju stängd men det var länge sedan ja reg mig...på den gamla goda tiden när du bara var en
![]()
och välkommen till trådstartaren

du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast![]()
garanterat att du får sexsidor,förlåt sex sidor med inlägg från trevliga medlemmar som alltid sitter och hälsar alla välkomna![]()
nu får jag stryk.........
3170123du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast![]()
garanterat att du får sexsidor,förlåt sex sidor med inlägg från trevliga medlemmar som alltid sitter och hälsar alla välkomna![]()
nu får jag stryk.........

Va den "piken" riktad mot mig...? hmm... ja ja... ska man behöva be om ursäkt för att man e blond nu oxå.. ? Ah, trist att det uppfattas så bara..![]()
.. bra att du inte e sån... nej det var den inte men däremot bevisade du precis en vanlig tes om blondiner.dock inte min egen uppfattning![]()
Har jag fått en köpare på ett system?
Tyvärr är onsdagar fel dag för mig att hänga och då har jag aldrig tid.
Annars är jag nog lite sånt själv...
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!