Hej, ny och osäker mc-grabb

Verkar det inte lite dumt att bli medlem på en site för Sporthojar om man vill få kontakt med TJEJER? De är lite underrepresenterade här ju, hehehe.



EDIT: Glömde att jag var tjej och bör därför skriva att "VI" är lite underrepresenterade :kocko hehe
 
Sofiiaa skrev:
Verkar det inte lite dumt att bli medlem på en site för Sporthojar om man vill få kontakt med TJEJER? De är lite underrepresenterade här ju, hehehe.



EDIT: Glömde att jag var tjej och bör därför skriva att "VI" är lite underrepresenterade :kocko hehe
VA FAN. Här har jag köpt hoj, tatt körtkort, köpt massa dyra grejjer, pröjsar dyra försäkringar, blivit medlem på sporthoj.com för o få tjejer osså säger du att det är dumt? FY FAN
 
Fan HanneZ ring partyline eller nått, sätt in en annons på kn¤¤¤kontakt.nu. "Sluta jiddra börja trolla"
 
Allt ja ville va o bli populär. Ni bara jävlas med mig. Förstår ni inte att jag bara vill att alla ska tycka så himla bra om mig. Jag vill att ni tycker jag är ball o har snygg hoj. Jaja.. får la sälja hojen o köpa mig en gunghäst o bli medlem på www.visomriderbarbacka.com eller nåt...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top