Hej, ny och osäker mc-grabb

Verkar det inte lite dumt att bli medlem på en site för Sporthojar om man vill få kontakt med TJEJER? De är lite underrepresenterade här ju, hehehe.

EDIT: Glömde att jag var tjej och bör därför skriva att "VI" är lite underrepresenterade :kocko hehe

Sofiiaa skrev:
Verkar det inte lite dumt att bli medlem på en site för Sporthojar om man vill få kontakt med TJEJER? De är lite underrepresenterade här ju, hehehe.

EDIT: Glömde att jag var tjej och bör därför skriva att "VI" är lite underrepresenterade :kocko hehe
VA FAN. Här har jag köpt hoj, tatt körtkort, köpt massa dyra grejjer, pröjsar dyra försäkringar, blivit medlem på sporthoj.com för o få tjejer osså säger du att det är dumt? FY FAN

Fan HanneZ ring partyline eller nått, sätt in en annons på kn¤¤¤kontakt.nu. "Sluta jiddra börja trolla"

Allt ja ville va o bli populär. Ni bara jävlas med mig. Förstår ni inte att jag bara vill att alla ska tycka så himla bra om mig. Jag vill att ni tycker jag är ball o har snygg hoj. Jaja.. får la sälja hojen o köpa mig en gunghäst o bli medlem på www.visomriderbarbacka.com eller nåt...

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden