Hej & moral vs. mayhem

• Thread starter Thread starter Lucus
  • Start date Start date
Hej och välkommen fram!:tummenupp

Visst är det som du beskriver...
Ibland när man varit ute och åkt så undrar man om man är riktigt klok:va "Jag MÅSTE ta det lugnare, får fan inte köra så där!"
Men av någon anledning så räcker den insikten oftast bara till nästa gång man ska:squid

Bara att inse att så ÄR det! Bara att njuta på hojen!

JAG skulle tycka det vore väldigt roligt om man kunde dela in alla i moral Mitten eller halv outlaw eller TOTAL OUTLAW

Det hade man lätt kunnat göra med en POLL och en berättelse där man sedan får rösta på 4 olika alternativ.. Det hade kunnat låta ungfär så här!

Pelle åker mot stan i 245km/h på motorvägen.. trafiken är ganska normal men han tycker att han håller avstånd och har ganska bra koll.. rätt få bilar i vänster fältet.

Vidare så blir det en ganska stor lucka mitt på motor vägen och inga bilar på 1km framåt han passar då på att köra lite bakhjul i ca: 140km/h ca 200m.
Efter en stund kommer han till en 70 väg. vägen är fin med ganksa bra sikt han kommer i bland upp i närmare 200km men snittar annars runt 100.

Senare kommer han fram till en långbacke (uppför) här är den en bil som kör i 70 här väljer pelle att köra om trots att han har dålig sikt.. han lyckas bra men det är precis han hinner in då han får möte vid omkörningen.

Här är ALLTERNATIVEN:

1: Moral Det mesta var helt fel och minst 2 saker var 100% FEL

2: Normal: Mycket var fel men minst 1 sak var ganska okej

3: halv outlaw Ganska normal tur dock var omkörningen mycket illa

4: Hel outlaw Allt var bra även om omkörningen var en miss men sånt som händer 2 bilar och en Mc brukar ju ändå få plats i värsta fall.

He he ... ibland flödar visst fantasin men har ingen bättre för mig nu! blir nästan lite sugen på att skapa en poll :yoparty

Ska man vara filosofisk så är det lite som yin och yang här inne, fast kanske med dragning åt yang och yang eftersom alla får lite horn innanför hjälmen från gång till gång.:D

Välkommen hit:tummenupp Själv är jag här fast jag inte har gjort en sån här fin och seriös presentation....

Luke1 skrev:
2562337 :hej Hej allihop!!!
Hej & välkommen!

Catway skrev:
2562399 JAG skulle tycka det vore väldigt roligt om man kunde dela in alla i moral Mitten eller halv outlaw eller TOTAL OUTLAW
Hmm... då är jag nog bara halv outlaw :confused:

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back