Heder åt Bilsport&MC !

jag fick inte försäkra min hoj hos dom... för jag har en race hoj så då var jag tvungen att vara över 30år för att försäkra den där... men dom kunde erbjuda mig en trafikförsäkring för 26tusen... betalar idag 13för halv på folksam och då kan jag ställa av den när jag vill med... så jag lär aldrig mer ringa dom när jag ska försäkra grejer... plus att jag har haft bil problem med dom oxå... så dom står inte högt hos mig iaf...

Det verkar som om de inte vill befatta sig med ungdomarna på värstinghojarna.
Om man ändå vill försäkra en sådan hos dom så kostar det "för mycket"
Deras strategi är helt ok för mig som snart kommer upp i "40 försäkringen" och inte kör värsting.

Jag måste säga att det jag är mest nöjd med dom är servicen.

Förra säsongen backade en bil på min o polarens hoj. båda hojar försäkrade hos BS-MC, inga bekymmer att få det lagat och för polarens del få pengar istället för inlösen.

Så nya hojen är försäkrad hos dom.

Att man dessutom får köra bana då det inte pågår tävling, träning inför tävling eller tidtagning är bara ett stort +.

Det verkar som om de inte vill befatta sig med ungdomarna på värstinghojarna.

God affärside o ge service därefter verkar det tyckas.

Och fan,......att jag hittade denna tråden, dagen efter jag pyntade in försäkringen för säsongen:mad:

Bilsport & MC är kalas :tummenupp snabba på att reglera skador och bra premie..

Moderbolaget Moderna Bil gav mig dock en höjning från 560/mån till 860/mån på bilen.. :arsele

Det som är märkligt är att dom inte vill försäkra min hiskeliga "racemaskin" men försäkrar glatt polarens Falco för 3300/år, varför?
För att det är en twin=mindre race?
För att den har halvkåpor=mindre race?

Enligt honom gick det även bra att försäkra en RSV Mille hos dom. Är den mindre sporthoj än min gamla sunkiga Thunderace?

Jag vet inte, men det gör tydligen Bilsport och MC! Jag är mest sur för att jag inte får teckna billig och bra försäkring hos dom.

Enligt honom gick det även bra att försäkra en RSV Mille hos dom. Är den mindre sporthoj än min gamla sunkiga Thunderace?....
Jo de e klart att det skulle va' lite väl skumt.
Men din polare har fel, dom tar inte RSV Mille...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd