Heda fanclub!

1. Jag skrev att VI hade roligt, vilket inkluderade ALLA prylarna vi gjorde :yoparty Sedan att jag hoppade över Ringen och skidorna är för bristen på kontroll när jävulen kör båten :gnissla :D
2. Jetski råKKAR :tummenupp

3.Jetski råKKar :arsele

4.Jetski råKKar :)

5. Jetski råKKar :tungan

Bra att ni kom hem tryggt å skönt :fyllisar

Supermoto skrev:
No offense men inte fasen åkte du ringen :va Att bara glida runt på den vid bryggan, och förvisso vara coolast, men inte åka efter båten duger väl inte :tungan

Kan avslöja att bataljen på madrassen var mot en 13årig tjej. Hon var visserligen i en lite annan viktklass än Gurun men...

.

........och är lite coolare :tomten :arsele

Muhahah, jag skrämde av Superfuckon av Jetskin när jag kom ikapp......BUUUU !!!!

Svänga......

Plask.........

simma......... :rofl

*asg*

Ghost skrev:
Hur vore det om hon kunde hoppa på någon i sin egen viktklass, istället för att bråka med någon som väger mindre? :crash :D

:tomten

Bra att ni kom hem utan probs då! Gick det bra att hitta över småvägarna till 67'an?

Kul att ni gillade helgen, vi hade ju lite tur med vädret... :tummenupp
Nu kanske ni förstår min Jetski-fanatism lite bättre i framtiden. :yoparty

Offroad-partaj låter som en bra idé! Bara Husorna är hela så... :hihi

Tom Byron skrev:
........och är lite coolare :arsele

Muhahah, jag skrämde av Superfuckon av Jetskin när jag kom ikapp......BUUUU !!!!

Svänga......

Plask.........

simma......... :rofl
höhö :arsele
Som jag sa så blev jag nervös över att riskera att skada GURUN med min tafatta försök att leka jetskipilot så därför var det säkrast att kast asig i vattnet när du började jag mig mellan bojarna :crash

Ebbe skrev:
Bra att ni kom hem utan probs då! Gick det bra att hitta över småvägarna till 67'an?

Kul att ni gillade helgen, vi hade ju lite tur med vädret... :tummenupp
Nu kanske ni förstår min Jetski-fanatism lite bättre i framtiden. :yoparty

Offroad-partaj låter som en bra idé! Bara Husorna är hela så...
Jätteskoj partytrick att lura ut oss på vägen som gud glömde. TRE gånger skrapade underkåpan i för den var så JÄVLA usel och gropig. Skitskoj :4skrika
I övrigt gick det bra med beskrivningen. Synd att sista tio milen gick lite på känn pga svart visir :3freak
Förstår lite bättre. JA! Men ersätta SM? NOPE :mattias
Som det ser ut nu så kommer nog jag sitta på TVÅ Husor över vintern, ingen vill ha min bebis :( så det kommer åtminstone finnas en Xtrahoj (minus stora lul då såklart, hehe)

Blev det inga bilder?

Äsch, säg som det är, av glädjeruset att köra Jetski så skrattade du å munnen blev som en luftbroms å du stannade å jetskin fortsatte, så blev det för mig;)

Eh, shit asså va skoj det var.....

Ebbe, fixa pics, vill se hur blek å skraj jag e......

Nu ska jag åka söderöver å heja på krattan när han chefar på Rörken :hihi

Supermoto skrev:
höhö :arsele
Som jag sa så blev jag nervös över att riskera att skada GURUN med min tafatta försök att leka jetskipilot så därför var det säkrast att kast asig i vattnet när du började jag mig mellan bojarna :crash

Blev det inga bilder?

Supermoto skrev:
Jätteskoj partytrick att lura ut oss på vägen som gud glömde. TRE gånger skrapade underkåpan i för den var så JÄVLA usel och gropig. Skitskoj :4skrika
I övrigt gick det bra med beskrivningen. Synd att sista tio milen gick lite på känn pga svart visir :3freak
Förstår lite bättre. JA! Men ersätta SM? NOPE :mattias
Som det ser ut nu så kommer nog jag sitta på TVÅ Husor över vintern, ingen vill ha min bebis :( så det kommer åtminstone finnas en Xtrahoj (minus stora lul då såklart, hehe)

Blev det inga bilder?

Att underkåpan tog i har enbart med tacomiddagen alldeles innan å göra! :mattias
Jo, ni kom nog iväg lite sent... Sorry!

Ersätta?! Helst inte, vill ha både och om det funkar... :rolleyes:

Kanon.... eller inte. Bra om nån av våra veka 04'or e paj å din ÜBER-braiga 03'a finns kvar för utlåning. Men jag hoppas du får den såld! Dyrt å onödigt me' 2... Kan inte Linus annonsera ut den då? :tungan

Bilder är under framkallning. Borde dyka upp imorrn...

Tjosan!

Jag blev ombedd att lägga upp en bild på det senaste tillskottet i fancluben! :banana

Bifogat

• TB och fancluben.jpg
    TB och fancluben.jpg
    85 KB · Visningar: 55
Vi tog bilder på "valpen" idag i depån på Rörken, Pingvinen dyker nog upp med bevis.............. muhahahahhah

-Varför skakar du på festisflaskan
-För att kolsyran ska försvinna
-Meh, finns ju ingen kolsyra...
-Nä, just det....... :rofl

Muhahha, du hann precis när jag skrev inlägget..........

Schysst....... Men egentligen skulla man photat de som stod runt ikring å fattade noll, de såg fundersamma ut. HAHAHAHHAHAHA :D

Kul med bekantingar i depån (förutm de gamla vanliga då) när jag nu för en gångs skull hade vägarna förbi. :fyllisar

Jaa, verkligen supernice.....Massa folk man inte sett sedan typ, man sist var där å spydde förra sommaren :tungan
TomK skrev:
Kul med bekantingar i depån (förutm de gamla vanliga då) när jag nu för en gångs skull hade vägarna förbi. :fyllisar

Penguin skrev:
Jag blev ombedd att lägga upp en bild på det senaste tillskottet i fancluben! :banana
MUAHAHAHAHAHAAA!!! :rofl

Valpen är medlem #2 i fancluben, Hedas egna lilla fjortiswannabe!!! :tuttar

Tack snälla Pingvinen, för väl uträttat arbete!!! :Bugar

Hade det inte varit bättre, och mycket lämpligare, att leda in den stackars lilla i "sekten" före "cluben" :va

Nu kommer hon ju kanske påverkas mer av THE GURU än av de blågula monstren :3freak Stackars flickebarn :(

Påminn mig om att alltid svara NEJ på frågan "Ska vi inte käka Tacos" så fort jag befinner mig i Gästrikland (eller var det var vi var)!!! Har inte ätit sen söndags kväll och beräknar inte göra det förrens imorron kväll eller kanske på dan nån gång :yoparty

Apropå offroadpartyt så åker vi ner till M&F på torsdag för att tala lite :galen

Skutskär är väl uppland :va eller så tillhör de uppsala på någe vis, eller tierp eller hur det nu var..... :va

äsch vet inte, eller så var det dalälven som var gränsen, kommer inte ihåg...... :tungan

Men tacon borde fått bra betyg om du fortfarande är mister supermätt :tummenupp

Supermoto skrev:
Påminn mig om att alltid svara NEJ på frågan "Ska vi inte käka Tacos" så fort jag befinner mig i Gästrikland (eller var det var vi var)!!! Har inte ätit sen söndags kväll och beräknar inte göra det förrens imorron kväll eller kanske på dan nån gång :yoparty

Apropå offroadpartyt så åker vi ner till M&F på torsdag för att tala lite :galen

Valpen?!?! Matilda???? :va
Är inte lite väl tidigt att lura in henne i fördärvet innan hon ens är byxmyndig!? :rolleyes:

He he.... Jag sa ju att man blir alltid väldigt mätt när man käkar tacos där! :hihi Och det är Uppland, Uppsala län, som Skutskär tillhör. Gränsen går i Tröskenkurvan.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti