JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
Och här är Traci!
Så här såg hon ut innan hon rullat en meter... Nu har hon rullat både här och där! Snart ska Heda få rida också!!!
husamotard.jpg
64.9 KB
· Visningar: 161
Ska du inte hånga på ett par barkbusters?
edit: Hänga
Tom Byron skrev:
Ska du inte hänga på ett par barkbusters?
Det kan du fethaja!!!
Yasha skrev:
Och här är Traci!
Så här såg hon ut innan hon rullat en meter... Nu har hon rullat både här och där! Snart ska Heda få rida också!!!
Bara ifall du ger Tom B en ordentlig åktur...... make him sweat!!!
Tom Byron skrev:
Bara ifall du ger Tom B en ordentlig åktur...... make him sweat!!!
HON!!! INTE JAG!!!
(Iofs vet jag att du vid ett svagt ögonblick sagt att du ville ha en egen tant, men ändå... Du har ju en egen Veronica nu istället!!! )
Yasha skrev:
AAHHH! OK! I'll ride you're bronco 'til he can't take no more!!!
Oki, vi kan titta i luftburken ifall han spytt ur sig någn olja efteråt!
Verkar bli tunnt med åkning i helgen ivf, bara några få plusgrader ju!!!
Tom Byron skrev:
Oki, vi kan titta i luftburken ifall han spytt ur sig någn olja efteråt!
Gör din så'nt?!?
Verkar bli tunnt med åkning i helgen ivf, bara några få plusgrader ju!!!
Och Traci behöver lite service innan du får leka med henne i alla fall!
Yasha skrev:
Gör din så'nt?!?
Om man plågar den tydligen, sist vi åkte i Tierp så blev det lite mojs i byttan........ "me fast like hell"
.....NOT.
ambulans skrev:
Hur är de me Motardnissarna ... finns det nåt intresse av att hänga på plastraketerna till Tierp på sista april ? , med avslut nere på avan på kvällen
Det börjar bli dags att svara på ambulans' invit, hörrni!!! Blir det nå't rajraj på valborg?!?
se'n
Ursäkta att jag stoppar in en äcklig kåpmoj i din eminenta tråd, Heda, men det var det närmaste en riktig moped jag kunde hitta...
Yasha skrev:
Det börjar bli dags att svara på ambulans' invit, hörrni!!! Blir det nå't rajraj på valborg?!?
se'n
Ursäkta att jag stoppar in en äcklig kåpmoj i din eminenta tråd, Heda, men det var det närmaste en riktig moped jag kunde hitta...
I vilken tråd anmäler man sig, det var någe på fuelmediaforumet oxå...... jag åker ned på dagen sedan tror jag vero jobbar på kvällen så jag får väl
själv
Jag vet ingenting, officiellt så jobbar jag den da'n! Det är säkert fler som vill veta vilka tider och regler som gäller...
Jag slutar ett så då kommer nog Vero och jag ned på Yammahan....typ till två. Hoppas det är några kvar då
Yasha skrev:
Jag vet ingenting, officiellt så jobbar jag den da'n! Det är säkert fler som vill veta vilka tider och regler som gäller...
Tierpslekandet på sista april inleds med samling på Statoil Hagabajen kl 14 för att möta Örebroarna.
Be there...
ambulans skrev:
Tierpslekandet på sista april inleds med samling på Statoil Hagabajen kl 14 för att möta Örebroarna.
Be there...
Statoil på hemmaplan, men då hinner jag ju!!
EDIT: Frxtn vad är det som händer på Tierp, blir det en stege eller ska alla visa upp sina (o)mogna trick? Ska det bara trickas så skiter nog jag i det....... vad hände där, 402m eller 201m då kan ju ALLA vara med ska det busas så står ju 95% å tittar på.
Last edited: 24 Apr 2003
Tom Byron skrev:
Jaså, du bestiger manliga attribut oxå!! hehe