Heda fanclub!

Cybernisse skrev:
:rock

Vero jag står med dig vid sidan av banan, för jag har heller ingen motard.

Jag stoltserar i vart fall som trogen Wannabe med Sveriges fetaste Supermotardsite, som jag "äger". :rock :rock :rock :rock

Men det är bara en tidsfråga innan jag gränslar en egen Supermotard.

:rock

Inte?

Wow, JAG kanske borde starta en sajt? (yeah right)
:rodnar

Och här är Traci! :D

Så här såg hon ut innan hon rullat en meter... Nu har hon rullat både här och där! Snart ska Heda få rida också!!! :o

Bifogat

• husamotard.jpg
    husamotard.jpg
    64.9 KB · Visningar: 161
Yasha skrev:
Och här är Traci! :D

Så här såg hon ut innan hon rullat en meter... Nu har hon rullat både här och där! Snart ska Heda få rida också!!! :o

Bara ifall du ger Tom B en ordentlig åktur...... make him sweat!!!

Tom Byron skrev:
Bara ifall du ger Tom B en ordentlig åktur...... make him sweat!!!

HON!!! INTE JAG!!! :eek:

(Iofs vet jag att du vid ett svagt ögonblick sagt att du ville ha en egen tant, men ändå... :rodnar Du har ju en egen Veronica nu istället!!! :p )

Tom Byron skrev:
Näääääää va fel det blev.......... jag menade Jake steeed........ äum........ nu går jag å skäms :rodnar :rodnar :rodnar :rodnar :rodnar

*megaASG*

AAHHH! OK! I'll ride your bronco 'til he can't take no more!!! :whip

Megaedit: för jag är tydligen urkass på utrikiska... Pucko-Vera!

Last edited:
Yasha skrev:
AAHHH! OK! I'll ride you're bronco 'til he can't take no more!!! :whip

Oki, vi kan titta i luftburken ifall han spytt ur sig någn olja efteråt!

Verkar bli tunnt med åkning i helgen ivf, bara några få plusgrader ju!!!

Jenna J skrev:
Inte?

Wow, JAG kanske borde starta en sajt? (yeah right)
:rodnar

Inte ens lappen...... :rodnar

Starta en site du. Men jag tror att det är billigare att äga en motard. Men e man född superRETARD så gör man misstag :( :( :(

Men men....

Sajten rockar... Likaås intresset... :bow :bow :bow

ambulans skrev:
Hur är de me Motardnissarna ... finns det nåt intresse av att hänga på plastraketerna till Tierp på sista april ? , med avslut nere på avan på kvällen
boldpurple.gif

Det börjar bli dags att svara på ambulans' invit, hörrni!!! Blir det nå't rajraj på valborg?!?

:squid se'n :öl

Ursäkta att jag stoppar in en äcklig kåpmoj i din eminenta tråd, Heda, men det var det närmaste en riktig moped jag kunde hitta...

Yasha skrev:
Det börjar bli dags att svara på ambulans' invit, hörrni!!! Blir det nå't rajraj på valborg?!?

:squid se'n :öl

Ursäkta att jag stoppar in en äcklig kåpmoj i din eminenta tråd, Heda, men det var det närmaste en riktig moped jag kunde hitta...

I vilken tråd anmäler man sig, det var någe på fuelmediaforumet oxå...... jag åker ned på dagen sedan tror jag vero jobbar på kvällen så jag får väl :öl själv

Jag vet ingenting, officiellt så jobbar jag den da'n! Det är säkert fler som vill veta vilka tider och regler som gäller... :)

Jag slutar ett så då kommer nog Vero och jag ned på Yammahan....typ till två. Hoppas det är några kvar då

Yasha skrev:
Jag vet ingenting, officiellt så jobbar jag den da'n! Det är säkert fler som vill veta vilka tider och regler som gäller... :)

Cybernisse skrev:
Inte ens lappen...... :rodnar

Starta en site du. Men jag tror att det är billigare att äga en motard. Men e man född superRETARD så gör man misstag :( :( :(

Men men....

Sajten rockar... Likaås intresset... :bow :bow :bow

Ja intresse råder det iaf ingen brist på... grattis

Tierpslekandet på sista april inleds med samling på Statoil Hagabajen kl 14 för att möta Örebroarna.

Be there... :öl

ambulans skrev:
Tierpslekandet på sista april inleds med samling på Statoil Hagabajen kl 14 för att möta Örebroarna.

Be there... :öl

Statoil på hemmaplan, men då hinner jag ju!!

EDIT: Frxtn vad är det som händer på Tierp, blir det en stege eller ska alla visa upp sina (o)mogna trick? Ska det bara trickas så skiter nog jag i det....... vad hände där, 402m eller 201m då kan ju ALLA vara med ska det busas så står ju 95% å tittar på.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...