Heda fanclub!

Mmmmmmm, jaha........ Well, vi får se då rå;)

Robinsson är bokat, hon har köpt massa stuff att mumsa på så det är väl taskigt att dra iväg därifrån, vi får se
:)

Ebbe skrev:
Granne?!?!?! Kom hit på kalas istället! Fia å jenny har fest hemma hos oss ikväll. Ni är välkommna!!

Evil M skrev:
Iväg med dig å meka ådi så jag får hämta mina dubbisar!!
Åker om två minuter för fan :D
Snart ska här sprutas is så himlen inte syns, hehe

Ha't skoj ikväll hos Ebbe-ponken Gurun :Bugar
Sno inte alla chixen som vanligt utan låt han få komma till för en gångs skull :D

Supermoto skrev:
Dumma kärring :arsele
Syftade såklart på 850-jäveln :mattias

Hur funkar din egen kompressor förresten? Det kom massa rök ur den sist jag såg den iaf, hehehe
*fnys* Men SKRIV det då! :finger Kärring... *mutter* Snorunge! :machinegu ---> Superfucko

Det var Krattans kompressor, den dog på Gelleråsen! :fakta

Tom Byron skrev:
Så, vad menar du med det egentligen?!? Att du vill förmedla kärlek som budskap i din fanclub och att vi sak kramas och inte bråka? :kocko

ELLER

Att du är så kär att du inte fattar bättre?!? :tuttar

:3freak

Tom Byron skrev:
weeeeeeeeeeeeeee, jag trivdes typ lite iaf.

Skitmässa, typ stod i bilkö pga av olycka på någe plejs kallat "norra länken" eller så, satt pissnödig i bilkö på en bro i nästan en timme..... skulle vara där nere till tolvslaget men kom dit efter ett..........suck

Å va dåligt med chix det var, sämsta mässan hittills i dräggelsyfte........Boooring, jag som laddat med kamera å allt........ suck :rolleyes:

Trevligt att träffa massa muppar ivf :fyllisar

HEDA!!! Kort fråga bara... Vi vill oxå vara PIMPAR!!!!

Äsch, man kan ha trevligt utan att bli kär eller ha sex ju :tummenupp Halva kvällen var en traumatisk upplevelse, den andra var alldeles underbar. Å finalen blev fest hos Ebbe å sedan Efterfest med Quitte å sibylla.... "på sätt å vis"

Yasha skrev:
Så, vad menar du med det egentligen?!? Att du vill förmedla kärlek som budskap i din fanclub och att vi sak kramas och inte bråka? :kocko

ELLER

Att du är så kär att du inte fattar bättre?!? :tuttar

:3freak

Vinter, kom på en sak :va

Nu när jag åkte hem var det -10c när jag klev ur bilen.....hm.... ingen mössa inga vantar.... man börjar ju bli van lixom. Fast det var HELT vindstilla, kanske därför ?

Eller e det alla chix i huvudet som får en att bli varm?

Tom Byron skrev:
Vinter, kom på en sak :va

Nu när jag åkte hem var det -10c när jag klev ur bilen.....hm.... ingen mössa inga vantar.... man börjar ju bli van lixom. Fast det var HELT vindstilla, kanske därför ?

Eller e det alla chix i huvudet som får en att bli varm?

Hm... svårt val där... vindstilla är ju ett plus men CHIX... CHIX... inget värmer som dom. :kär

:tuttar

Den där tuttsmileyn är lite för bimbostuk på? Det skulle finnas en "härkommerjagintelligentbusinesswomansmileysomsätterkillarpåplatsgirlpowersmiley"..... typ någe sådant.... Kan du fixa det?

/Heda

Ghost skrev:
Hm... svårt val där... vindstilla är ju ett plus men CHIX... CHIX... inget värmer som dom. :kär

:tuttar

Tom Byron skrev:
Den där tuttsmileyn är lite för bimbostuk på? Det skulle finnas en "härkommerjagintelligentbusinesswomansmileysomsätterkillarpåplatsgirlpowersmiley"..... typ någe sådant.... Kan du fixa det?

/Heda

Hm... så du vill ha en girliesmiliey i kostym??? Du som fotade Ducatichixen på mässan.
Eller visst ja det var jag ju... :kocko :tungan
Nä jag vet inte alls hur man gör smilisar, kolla med Noice på forumet han har ju gjort en del av dom som vi har nu. :)

Businesswoman e hot stuff, helst med brillor......

Ghost skrev:
Hm... så du vill ha en girliesmiliey i kostym??? Du som fotade Ducatichixen på mässan.
Eller visst ja det var jag ju... :kocko :tungan
Nä jag vet inte alls hur man gör smilisar, kolla med Noice på forumet han har ju gjort en del av dom som vi har nu. :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti