Heda fanclub!

Vill bara sno åt mig 3000 inlägg-platsen. :tuttar

Vad går denna tråd ut på egentligen? Orkar inte läsa 150 sidor för att bilda mig en uppfattning... :rolleyes:

Weeeeee

Jag kom precis ifrån garaget, monterat gulddrev ibak, bytt olja -filter, samt monterat handvärmare hehe (touring)

Supermoto skrev:
yadayadayada

nu tar vi hissen till fulgaragetoch slår oss vlodiga på nya dubbisarna :tomten Undrar om det är några :tuttar där nere såhär dax :va kankse inte... Men man ska ha roligt medans man håller på... Bilder fårn (och kanske nattens begivenhete kmmer [AJJJ])

Honung skrev:
Da dar låter intresant,vi måste samman stråla, vill också träffa chixc o ha kul :fyllisar
Och sedan när är garaget ett säkert ställe att träffa chix? :3freak Iofs kan det där med kul också diskuteras, men är man fler än en därnere (mitt ligger iaf under marknivå) är det flera miljoner ggr större chans än att träffa chix iaf! :tuttar

I mitt garage hälsade det på chix idag, men jag fick ringa å säga att jag var där innan det dök upp någe :hihi

Yasha skrev:
Och sedan när är garaget ett säkert ställe att träffa chix? :3freak Iofs kan det där med kul också diskuteras, men är man fler än en därnere (mitt ligger iaf under marknivå) är det flera miljoner ggr större chans än att träffa chix iaf! :tuttar

Tom Byron skrev:
I mitt garage hälsade det på chix idag, men jag fick ringa å säga att jag var där innan det dök upp någe :hihi
Ja, i mitt mekmekka finns det då inge andra chix än jag?!? Inte ens om jag ringer nå'n! :tungan Fast jag är rätt nöjd med boyzen som brukar vara där iofs! :hihi

Boys? Korv är tråkigt......

Var det honung som snodde 3000, äum.... det är mycket spammande det :va

Vi borde skaffa oss ett liv :tungan

Yasha skrev:
Ja, i mitt mekmekka finns det då inge andra chix än jag?!? Inte ens om jag ringer nå'n! :tungan Fast jag är rätt nöjd med boyzen som brukar vara där iofs! :hihi

Tom Byron skrev:
Boys? Korv är tråkigt......

Var det honung som snodde 3000, äum.... det är mycket spammande det :va

Vi borde skaffa oss ett liv :tungan
Fy på dig, gurun, vilka fantasier!!! :fatta! Men du har ju alltid rätt, så... :Bugar

Och jag tror att inlägg #3000 skrevs av Honung, ja, men svar #3000 (inlägg #3001) skrevs av ett... moppefucko?!? :tungan

:tuttar

Bla bla bla
Nu har vi fixar dubb på stora hjulen iaf :bloodysmiley :huvet

Strömmen i mindrapers 850 tog sluit så vår lilla kompressor vart trött. Fick knuffa igång den i garaget (kul, NOT) så vi hoppas det sista hjulet dick tryck oxå.....

Grejar det imorron...

Ha rnån mer än jag tänkt på tant Wheelie det här dygnet :va
Guuuud så gammal ho blivit nu :arsele :D
Grattiskram and so on :födelseda :1pajas :skrämd

Daw at gåhem från beerraper nu... Ska ta EN äl till sen så blir det hemgåpng tillbingen och sknhetssömnen innan audimecket tar vid imorron *suck* (nåt jädra spjäll sopm står feljusterat, går [förhoppnongsvis] fort))

Tjet skrev:
Vill bara sno åt mig 3000 inlägg-platsen. :tuttar

Vad går denna tråd ut på egentligen? Orkar inte läsa 150 sidor för att bilda mig en uppfattning... :rolleyes:

Och du misslyckades totalt med att plocka det 3000 inlägget så därför är det ingen som tänker tala om för dig vad den här tråden går ut på! :fatta! :tungan

:D

Supermoto skrev:
Bla bla bla...

Strömmen i mindrapers 850 tog sluit så vår lilla kompressor vart trött. Fick knuffa igång den i garaget (kul, NOT) så vi hoppas det sista hjulet dick tryck oxå.....
Hur knuffar man igång en kompressor? :confused:

GRATTIS WHEELIEGIRL!!!

Trots att bruden är såld på fel grej
får hon ett fö'lsedagsgrattis från mej

Ålder är en siffra och ångest den ger
om man inte huliganen på insidan ser

Vem f-n kan bli tant när man kör en moped
och ändå gör tappra försök att hänga med

när Husasektens hjältar tar kurvan med fart
och den orangea mopeden kommer... snart(?)

Sluta nu gräva din egen "åldersgrop"
motardchixen måste ju hålla ihop

Så, trots att chixet är orange som f-n
SKÅL för Wheeliegirl på fylleda'n

:fyllisar

Yasha skrev:
GRATTIS WHEELIEGIRL!!!

Trots att bruden är såld på fel grej
får hon ett fö'lsedagsgrattis från mej

Ålder är en siffra och ångest den ger
om man inte huliganen på insidan ser

Vem f-n kan bli tant när man kör en moped
och ändå gör tappra försök att hänga med

när Husasektens hjältar tar kurvan med fart
och den orangea mopeden kommer... snart(?)

Sluta nu gräva din egen "åldersgrop"
motardchixen måste ju hålla ihop

Så, trots att chixet är orange som f-n
SKÅL för Wheeliegirl på fylleda'n

:fyllisar

Stämmer in i (kråk?!)sången! Kram på dig Sara! :födelseda
Hur gammal var det du blev, 29?! :hihi

Ghost skrev:
Och du misslyckades totalt med att plocka det 3000 inlägget så därför är det ingen som tänker tala om för dig vad den här tråden går ut på! :fatta! :tungan

:D

Men jo, det gjorde jag visst! :tuttar Eller det beror på om man räknar med tråskaparens inlägg :3freak För det stor faktiskt 3000 svar på tråden när man inte var "i" den. :fatta!

Så nu kräver jag en förklaring av vad denna tråd går ut på! Spamma så mycket man orkar, typ? :fyllisar

OUCH! Missade ju totalt att det blonda styrelsechixet fyllde år häromdagen! :mad:

GRATTIS I EFTERSKOTT FIA!!!

:födelseda

Ouch, har både fia å sara fyllt ??

Pheta kramisar isf.......... shit va dålig koll man har.

Ebbe, jag ska till din Granne ikväll å spana robinsson :kärlek

Yasha skrev:
OUCH! Missade ju totalt att det blonda styrelsechixet fyllde år häromdagen! :mad:

GRATTIS I EFTERSKOTT FIA!!!

:födelseda

Tom Byron skrev:
Ouch, har både fia å sara fyllt ??

Pheta kramisar isf.......... shit va dålig koll man har.

Ebbe, jag ska till din Granne ikväll å spana robinsson :kärlek

Granne?!?!?! Kom hit på kalas istället! Fia å jenny har fest hemma hos oss ikväll. Ni är välkommna!!

Yasha skrev:
Hur knuffar man igång en kompressor? :confused:

Dumma kärring :arsele
Syftade såklart på 850-jäveln :mattias

Hur funkar din egen kompressor förresten? Det kom massa rök ur den sist jag såg den iaf, hehehe

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti