Heda fanclub!

Nooo, bara de som spelat CS ikväll får se :) +de i Hedafanclub har ju givetvis vip-preview ticket :D :D :D

Varför spelar du aldrig nuförtiden, ledsnat eller ??

Nisse Järnet skrev:
Upp upp upp upp upp upp upp :)

Last edited:
Heda skrev:
Faan va nice!!
Vet du, köpte en sådan där dömansgrepp idag för....... 39spänn på motorcenter, behöver bara själva sladden nu, det var billigare än org. för 2 -300, eller vad ni snackade om. Nice va

RInge till walle å taggade honom lite

Vi kom på att DU lär sätta lite fart, vi e ju rejsklara

Ang. Husan så gick den idag DIRECKT utan luftfilter, "någon" hade nog tippat i lite för mycket olja så typ luftfiltret vägde blyyyyy, sedan den dieselrökt i någon halvminut så gick den som vanligt igen.......

Fancluben måste ha dille på olja, antingen för lite :rofl eller för mycket :lol hihihiih
Billigt dödmansgrepp vill jag oxå ha... Bulvanhandla???

För mycket olja påminner mig om när pastaphuckot la ett fint oljemoln över i princip halva Sviestads raka förra året :lol
Fast filtret borde ju inte bli indränkt bara för du fyllt i för mkt :va

Ebbe skrev:
Låter nice. Jo, har ju lite att pilla med. Men jag får ju inga grejor förrän i slutet av feb så.... Å så är jag ju sysslolös efter 2'a mars. Då j-lar ska jag skruva ihop skiten fort som faaeen!!

För att inte snacka om fel sorts olja! :fakta
"Sysslolös" :confused: :( Vaddå???

Var är sekten på väg förresten? www.sportjetskiåkapåvattnetvafannudå.com :huvet

Heda skrev:
Hörru, kvinnna !!!

Det här e HEDAS FANCLUB, inte dyrka husatråden :fatta!

Jag åker väl på vad jag vill :blah :blah

Hmm... :rodnar okej'rå... :död Du är ju Hedagurun, du har ju alltid rätt... :huvet Iaf här, i DIN tråd!!! :Bugar

:arsele

Heda skrev:
Nooo, bara de som spelat CS ikväll får se :) +de i Hedafanclub har ju givetvis vip-preview ticket :D :D :D

Varför spelar du aldrig nuförtiden, ledsnat eller ??
Men jag e ju med i Hedafanclub :banana
Nej då :) Men det är nåt med långt hår och :tuttar som tar upp den mesta tiden :gnissla Upp med filmen nu :tummenupp

Heda skrev:
TANKAR NU !!! *Vill se* sitter hemma hos en adsl-mupp så det tar väl en 3-5 min................ *ivrig* hihi

EDIT: FAAN va nice, ne min låter som en sovande kissemiss jämnfört med den där, var ljuddämparen paj eller var den lite vässad :tummenupp
Jo men den e original, nästan :banana (ingen vattenbox, 2st fullflödesdämpare bara)
701.jpg

Nice nisse, lite annan sång i den där mojängen :)

Isommar ska vi råKKa phet, då ska jag ragga på din bruds polare :tungan Om du "approved" givetvis :hihi

Nisse Järnet skrev:
Jo men den e original, nästan :banana (ingen vattenbox, 2st fullflödesdämpare bara)

Heda skrev:
Nice nisse, lite annan sång i den där mojängen :)

Isommar ska vi råKKa phet, då ska jag ragga på din bruds polare :tungan Om du "approved" givetvis :hihi
Ja för fan!! Råkka utan bara fan :tummenupp Ska lyfta ur motorn ur den bara och småpilla lite sen är den fit for fight igen! Den är i stort sett ny inuti :tummenupp
Haha ja det e bara köra på :D Brudarna verkar digga jetski, kom fram några förra sommarn och började snacka som aldrig förr :tummenupp :banana

Yasha skrev:
Är du HELT säker på det?!? :7peta

:hihi
:tuttar
Nej det är jag inte, men frågan är vad du gör uppe SÅ HÄR DAGS!!?!?!?!?!?????? :skrämd :skrämd :skrämd

Jag tycker för övrigt att inriktningen på bildmaterialet i den här tråden har tagit en skrämmande utveckling! :gnissla :arsele

Ghost skrev:
Nej det är jag inte, men frågan är vad du gör uppe SÅ HÄR DAGS!!?!?!?!?!?????? :skrämd :skrämd :skrämd

Jag tycker för övrigt att inriktningen på bildmaterialet i den här tråden har tagit en skrämmande utveckling! :gnissla :arsele
:va Det var väl nå'n som skrämde upp mig?!? :kocko Eller tvingade mig. :4skrika Eller nå't?!? :3freak

Vad gäller bilderna, så gör ju Heda vad han vill i sin tråd, det har han ju deklarerat, men jag vet vad JAG tycker... :fatta!

apapapap, det e ju Nisse som fipplat "oäktingbilder", går ju inte att ta några isbilder när det e vatten på isen juh!

Heda skrev:
apapapap, det e ju Nisse som fipplat "oäktingbilder", går ju inte att ta några isbilder när det e vatten på isen juh!
Men om det inte är is så kan man väl köra på landbacken istället??? :va :rolleyes:

:notme

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck