Heda fanclub!

Heda skrev:
Hihihihihi :kocko '

EDIT: 1. Ganska nöjd, lite pirr i magen
2.Varmkör å kusinen blir blöt om tassarna :D
3.STABIL SOM FAAAAAN
4. VARMT Å SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT

Jaaaaa, vad kan man säga???? Det är bilder som dessa som berättar om varför det är DU som är
:Bugar :Bugar :Bugar GURUN!!!!

Jag hade det absolut inte lika kallt eller blött men roligt hade jag &
fick dessutom lära ut lite gruskörning till en nybörjare. :yoparty :tuttar

Hihihihi,

Hej alla, Skoj att skapa lite reaktioner!!! :D

Få se om jag fått pheta armar imorrn när jag vaknar :lol
Det skumma e att skulle det bli lika varmt imorgon så åker jag igen, men nu lutar det åt minusgrader så då........ får det vara, vill ju inte ha frost i ögonbrynen :)

Heda skrev:
Hihihihi,

Hej alla, Skoj att skapa lite reaktioner!!! :D

Få se om jag fått pheta armar imorrn när jag vaknar :lol
Det skumma e att skulle det bli lika varmt imorgon så åker jag igen, men nu lutar det åt minusgrader så då........ får det vara, vill ju inte ha frost i ögonbrynen :)
Hur pheta blev armarna nu'rå Vill ju veta om det har blivit mer att dyrka! :yoparty :Bugar

Ohhh, du skulle bara veta *fniss*

Var på värsta pheta dejten, tog en tajt t-shirt å satt å flexa bort kaffekoppen från bordet, hihiih :tummenupp

"pheta dejten" innebär inte att någonvar tjock det var bara phet NICE" :rofl

Ghost skrev:
Hur pheta blev armarna nu'rå Vill ju veta om det har blivit mer att dyrka! :yoparty :Bugar

Last edited:
Blev det som vanligt att det ett litet tag fanns en bula men den försvann efter en stund? :7peta :hihi

Heda skrev:
Som vanligt :3freak , hurdå som vanligt ?

:lol
HEHEHE

Heda förförra helgen skrev:
"Ibland blir det som en liten bula på underarmen lixom och då tror jag att det är en muskel men sen försvinner den till dagen efter"
:7peta Ring any bells??? :lol

Ohh, shit va trög jag e.

Trodde det var bulan i kalsongen du menade, fattade inte juh *trög*

Nja, den sitter där och gör ont, men syns knappt. Var värre 1a gången jag åkte hihihi

Supermoto skrev:
HEHEHE

:7peta Ring any bells??? :lol

Muahhahahaha... :rofl

Fan va vi ska ha Yamma-armar i sommar Guruboy!

Pratade med "the man" over there nyss. I slutet av veckan ska han rota runt i högarna på firman efter beg. prylar till Yamma. Kanske dyker upp nått som passar dig då. Ska ringa igen på fredag. Han hade träningsverk typ överallt, ända ut i naglarna efter premiäråket i slutet av förra veckan. Iofs hade dom nog åkt rätt länge + att snubbarna han åker med där gör backflips mm mm... :yoparty Jag är inge avundsjuk alls... :4skrika :huvet

Faan va nice!!
Vet du, köpte en sådan där dömansgrepp idag för....... 39spänn på motorcenter, behöver bara själva sladden nu, det var billigare än org. för 2 -300, eller vad ni snackade om. Nice va :banana

RInge till walle å taggade honom lite :rofl

Vi kom på att DU lär sätta lite fart, vi e ju rejsklara :fakta

Ang. Husan så gick den idag DIRECKT utan luftfilter, "någon" hade nog tippat i lite för mycket olja så typ luftfiltret vägde blyyyyy, sedan den dieselrökt i någon halvminut så gick den som vanligt igen.......

Fancluben måste ha dille på olja, antingen för lite :rofl eller för mycket :lol hihihiih

Ebbe skrev:
Muahhahahaha... :rofl

Fan va vi ska ha Yamma-armar i sommar Guruboy!

Pratade med "the man" over there nyss. I slutet av veckan ska han rota runt i högarna på firman efter beg. prylar till Yamma. Kanske dyker upp nått som passar dig då. Ska ringa igen på fredag. Han hade träningsverk typ överallt, ända ut i naglarna efter premiäråket i slutet av förra veckan. Iofs hade dom nog åkt rätt länge + att snubbarna han åker med där gör backflips mm mm... :yoparty Jag är inge avundsjuk alls... :4skrika :huvet

Heda skrev:
Faan va nice!!
Vet du, köpte en sådan där dömansgrepp idag för....... 39spänn på motorcenter, behöver bara själva sladden nu, det var billigare än org. för 2 -300, eller vad ni snackade om. Nice va :banana

RInge till walle å taggade honom lite :rofl

Vi kom på att DU lär sätta lite fart, vi e ju rejsklara :fakta

Ang. Husan så gick den idag DIRECKT utan luftfilter, "någon" hade nog tippat i lite för mycket olja så typ luftfiltret vägde blyyyyy, sedan den dieselrökt i någon halvminut så gick den som vanligt igen.......

Fancluben måste ha dille på olja, antingen för lite :rofl eller för mycket :lol hihihiih

Låter nice. Jo, har ju lite att pilla med. Men jag får ju inga grejor förrän i slutet av feb så.... Å så är jag ju sysslolös efter 2'a mars. Då j-lar ska jag skruva ihop skiten fort som faaeen!!

För att inte snacka om fel sorts olja! :fakta

Ja, just det, då hinner du juh

Men vem har kört på FEL olja då? Någe jag inte minnns, e det jag??

Ebbe skrev:
Låter nice. Jo, har ju lite att pilla med. Men jag får ju inga grejor förrän i slutet av feb så.... Å så är jag ju sysslolös efter 2'a mars. Då j-lar ska jag skruva ihop skiten fort som faaeen!!

För att inte snacka om fel sorts olja! :fakta

Heda skrev:
Hihihihihi :kocko '

EDIT: 1. Ganska nöjd, lite pirr i magen
2.Varmkör å kusinen blir blöt om tassarna :D
3.STABIL SOM FAAAAAN
4. VARMT Å SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT
Jäääääääääääää!! :cool: :tummenupp Men du fuskar ju!! :fatta!

Jag har 2min film juh !! Har inte sett den själv än, ska hämta skivan efter vi spelat CS ikväll (e hos en polare) ..... ska hem å tokolla på skärmen å spana :yoparty

Nisse Järnet skrev:
Torrdräkt e fusk :tungan ;) Flytväst e bra :) Filma lite nästa gång!!! :tummenupp Fan att inte mina flytsaker funkar än :(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti