Heda fanclub!

Heda skrev:
Ööööeeeh, pysen

Phota EGNA chix, den där flocken e min, :D lägg rabarber på någe annat :fakta

Aaaaaaaaaaah, hur kunde jag vara så DUM & tro att det fanns några lediga chix så nära Gävle!! :huvet :huvet :huvet

:D

Boooooom....

Ohhh, vicken sucker jag e...

Råkade höra Leila K å "electric" när jag var på hockey i Tisdags, tankade hem den nu å spisade phet......

Blev lite väl sugen att dricka sprit å jucka ...........mot en stång eller nått :banana :banana :banana

När blir det fest ?? :Bugar :Bugar :Bugar

Heda skrev:
Kanske e frost på stången så här års oxå, Midsommar då jävlar !!!!!

*Juck - juck*
Det är lååångt till midsommar, snuttis! Men visst, jag ser gärna dig jucka på stången då, om jag så måste resa den själv!!! :rofl

Men du vet att det är party helgen efter midsommar se'n va?!? :7peta

Yasha skrev:
VA?!? :fatta! JAG pratade om en midsommarstång, raring, vad syftar du på?!? :confused:

:tungan

You will find out, eventually! :yoparty BOKA DEN HELGEN! Du får INTE jobba då!!! :7peta

öhhh abo! Var ska ni vara på lördag? Spybar är inte kul en torsdag! :död

Heda skrev:

Råkade höra Leila K å "electric" när jag var på hockey i Tisdags, tankade hem den nu å spisade phet......

Blev lite väl sugen att dricka sprit å jucka ...........mot en stång eller nått :banana :banana :banana

När blir det fest ?? :Bugar :Bugar :Bugar

Jag är inne på andra-dagen-bakfylla... :huvet :3freak Vi hade julbord med jobbet i fredags.... Antingen var maten dålig eller så var det dom "Beska Dropparna" som inte funkade i min kropp. Fan va drygt det är att vara bakis! Längte inte till partaj just nu... :zpy

Heda skrev:
VA?? Vad fick dig att gå på hockey??? :tuttar

Hm, jag har inte varit på Hockey sedan smguldet -93, så det kanske var dags.... hehe

Jo varför jag var där..... inte faan vet jag, det e ju skoj!!

Går gärna igen.

Och jo det var en :tuttar med oxa, ifall du undrar :hihi

Quitte skrev:
VA?? Vad fick dig att gå på hockey??? :tuttar

Jag e ledig på söndag, ska vi kolla om hallen är åkbar? Eller har du spisen omonterad ?

Ebbe skrev:
Jag är inne på andra-dagen-bakfylla... :huvet :3freak Vi hade julbord med jobbet i fredags.... Antingen var maten dålig eller så var det dom "Beska Dropparna" som inte funkade i min kropp. Fan va drygt det är att vara bakis! Längte inte till partaj just nu... :zpy

Heda skrev:
Jag e ledig på söndag, ska vi kolla om hallen är åkbar? Eller har du spisen omonterad ?

Det har inte dykt upp nå ventilsäte än tyvärr. :gnissla

Det var ingen 2-dagars bakfylla! Jag ligger ff hemma å kan inte äta. Magsjuka! Fan va kasst det är att inte kunna äta alls. Blåbärssoppa/puré å te är det enda som magen accepterar. Är det såhär du mår inför stora events Gurumaister? :tungan Aja, jag kan behöva banta lite.... :3freak

PS. Gillar avataren din förresten! DS.

Inte fått ihop aset ännu :confused: :(
Jaja, du kommer säkert upp i sadeln före mig ändå :huvet
Varför fick inte vi se bugande åt det hållet när vi var uppe för :4skrika
Menade nu alltså såklart att se GURUN buga, inte blondis i kort kjol

Här kan ni få ett periodiskt system som inte är riktigt likadant som det ni är vana med :hihi
Periodiska systemet

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck