Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Schnabba leveranser
Jag har väl aldrig varit nervös va
Va e det för påhoppp
Jorå, jag vet hur det känns.... men jag spyr inte får bara inte i mig någe mat, å blir seg trött och ont i skallen som följd, det är en äkta Heda uppladdning inför en banddag eller istävling
Helst ska man inte äta då man e på själva händelsen heller....... utan det gör man på hemvägen då hjärtat börjat slå normalt igen.
Edit: ang. avataren så lär man ju hylla sina medlemmar, Supermoto fick kliva åt sidan .... få se vad som dyker upp härnäst
Jag har väl aldrig varit nervös va
Jorå, jag vet hur det känns.... men jag spyr inte får bara inte i mig någe mat, å blir seg trött och ont i skallen som följd, det är en äkta Heda uppladdning inför en banddag eller istävling Edit: ang. avataren så lär man ju hylla sina medlemmar, Supermoto fick kliva åt sidan .... få se vad som dyker upp härnäst
Ebbe skrev:Det har inte dykt upp nå ventilsäte än tyvärr.![]()
Det var ingen 2-dagars bakfylla! Jag ligger ff hemma å kan inte äta. Magsjuka! Fan va kasst det är att inte kunna äta alls. Blåbärssoppa/puré å te är det enda som magen accepterar. Är det såhär du mår inför stora events Gurumaister?Aja, jag kan behöva banta lite....
PS. Gillar avataren din förresten! DS.
Aja, jag kan behöva banta lite....