Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis?Supermoto skrev:... krängt på mina kamikazedubbdäck. Nån som har kontakter inom plåsterindustrin???![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis?Supermoto skrev:... krängt på mina kamikazedubbdäck. Nån som har kontakter inom plåsterindustrin???![]()

Yasha skrev:Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis?![]()

Ebbelainen?!?Heda skrev:Nostalgi.....![]()
Våren -01 va eller........ har jag fel ?
Who is it then ?
Heda skrev:Who is it then ?
HEDA
Ghost skrev:Med en 2a på skinnstället för second best after GURUN![]()
![]()
![]()
![]()
HEDA
Japp, om vi skyndar oss och firar julafton IDAG!!!Ghost skrev:Någon som tror på en vit jul i Tokholm?![]()
*GAAAAAAH* Jag har inte köpt några julklappar än!!! 
Yasha skrev:Japp, om vi skyndar oss och firar julafton IDAG!!!*GAAAAAAH* Jag har inte köpt några julklappar än!!!
![]()

så det blev inget åka för mig, har inte kollat någeEbbe skrev:Fan Heda, nu hade du rotat bra i bildhögen!![]()
Blinkers å allt! Får försvara mig med att det var första året med motard och en av premiärturerna på våren då...
Kollade du med Pärtan förresten? Måste ju rulla lite med hojen innan den ska upp i bänken.
Heda skrev:Här är det bara en 20 -30cm ju, lite höststämmning sådär........ när det blivit en meter då e det Vinter![]()

Ghost skrev:Om det ska bli en meter snö här nere för att vi ska få vinterstämning så måste vi mäta i snödrivorna...![]()
Blir ingen vinter i år heller mao..![]()
![]()
Heda skrev:Äsch, bara det inte är grönt så blir det nog bra, julstämmning får man bäst med harmoni i kroppen, inte antalet cm på taket.
HEDA
Ghost skrev:Är det när alkoholhalten överstiger en viss nivå i kroppen som harmonin infinner sig?![]()
![]()
]
Heda skrev:Noo, jag har inte druckigt sedan jag strippade hos ebbe![]()
Har inga planer på att fixa sådan "harmoni" i kroppen igen........![]()

Quitte skrev:Nä, ingen ny ismoppe... Men inga kulor heller!!!![]()
Däremot ännu mer nostalgi!!!!! Denna gång, montage av miniblinkers (!!!!) i guruns garage![]()
Yasha skrev:Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis?![]()
Var tog smågodiset vägen?
Behöver ju ha lite å bjuda på när julen kommer.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |