Heda fanclub!

Supermoto skrev:
... krängt på mina kamikazedubbdäck. Nån som har kontakter inom plåsterindustrin??? :crash
Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis? :3freak
 
Nostalgi..... :)


Våren -01 va eller........ har jag fel ?

Who is it then ?
 

Bifogat

  • who.JPG
    who.JPG
    136.6 KB · Visningar: 60
Jag har precis skottat bort 40 centimeters snödjup från min balkong. :kryckor
Det skapade en snöhög stor nog att bygga en igloo av! :näsblod
Och snön fortsätter att falla... :3freak

Någon som tror på en vit jul i Tokholm? :tomten
 
Yasha skrev:
Japp, om vi skyndar oss och firar julafton IDAG!!! :tomten *GAAAAAAH* Jag har inte köpt några julklappar än!!! :skrämd

Jag dyker över med några klappar gjorda i... snö?! :näsblod
Har inte heller köpt några klappar än... :3freak


:tomten

edit:stafvle
 
Last edited:
Här är det bara en 20 -30cm ju, lite höststämmning sådär........ när det blivit en meter då e det Vinter :)
 
Fan Heda, nu hade du rotat bra i bildhögen! :tungan
Blinkers å allt! Får försvara mig med att det var första året med motard och en av premiärturerna på våren då...

Kollade du med Pärtan förresten? Måste ju rulla lite med hojen innan den ska upp i bänken.
 
Det enda du behöver försvara e väl handskarna, ser ut som de kommer från en guldvinge eller nått !! hihi

Edit: ROLIGT med gammla bilder juh !!!

Nää, jag har kört LAN hela helgen :hihi så det blev inget åka för mig, har inte kollat någe

Ebbe skrev:
Fan Heda, nu hade du rotat bra i bildhögen! :tungan
Blinkers å allt! Får försvara mig med att det var första året med motard och en av premiärturerna på våren då...

Kollade du med Pärtan förresten? Måste ju rulla lite med hojen innan den ska upp i bänken.
 
Heda skrev:
Här är det bara en 20 -30cm ju, lite höststämmning sådär........ när det blivit en meter då e det Vinter :)

Om det ska bli en meter snö här nere för att vi ska få vinterstämning så måste vi mäta i snödrivorna... :brinnerup
Blir ingen vinter i år heller mao.. :( :huvet
 
Äsch, bara det inte är grönt så blir det nog bra, julstämmning får man bäst med harmoni i kroppen, inte antalet cm på taket.



Ghost skrev:
Om det ska bli en meter snö här nere för att vi ska få vinterstämning så måste vi mäta i snödrivorna... :brinnerup
Blir ingen vinter i år heller mao.. :( :huvet
 
Heda skrev:
Äsch, bara det inte är grönt så blir det nog bra, julstämmning får man bäst med harmoni i kroppen, inte antalet cm på taket.

Är det när alkoholhalten överstiger en viss nivå i kroppen som harmonin infinner sig? :D :fyllisar


Absolut att du har du rätt i att det inte är snönivån på taket som ger en god jul... :tummenupp
Ännu ett klokt uttalande till oss undersåtar från våran allsmäktige GURU


:Bugar :Bugar :Bugar HEDA
 
Noo, jag har inte druckigt sedan jag strippade hos ebbe :rolleyes:

Har inga planer på att fixa sådan "harmoni" i kroppen igen........ :brinnerup

Ghost skrev:
Är det när alkoholhalten överstiger en viss nivå i kroppen som harmonin infinner sig? :D :fyllisar


]
 
Heda skrev:
Noo, jag har inte druckigt sedan jag strippade hos ebbe :rolleyes:

Har inga planer på att fixa sådan "harmoni" i kroppen igen........ :brinnerup

Jobbigt med för mycket "harmoni" i kroppen. *been there done that* :död :zpy :rodnar
 
Nä, ingen ny ismoppe... Men inga kulor heller!!! :4skrika

Däremot ännu mer nostalgi!!!!! Denna gång, montage av miniblinkers (!!!!) i guruns garage :D
 

Bifogat

  • QOP_AVROSTN.jpg
    QOP_AVROSTN.jpg
    82.3 KB · Visningar: 52
2kulor hoppas jag du har iaf :tummenupp

Hupp, den där bilden kommer från samma rulle ju som eBBes kort.....

Muhahaha, vicka tider........
Jag har nyss tittat på filmen från Östhammar.......man blir lite sugen att rejsa juh!!!


Quitte skrev:
Nä, ingen ny ismoppe... Men inga kulor heller!!! :4skrika

Däremot ännu mer nostalgi!!!!! Denna gång, montage av miniblinkers (!!!!) i guruns garage :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top