He´gå int fort me he e kul!

Goodstuff skrev:
Sluta spamma min tråd. Den handlar om hur kul det är att köra på bana. Ni är ju bara avundsjuka och måste hoppa på blårykarna hela tiden. :fakta
Det sköter ni rätt bra själva

Nyteknik skrev:
Men det var om att köra riktigt fort jag skrev. Inte om gatknuttar...

Precis som jag skrev; att det möjligen är lättare med en stor fyrtaktare på ovanligt snabba banor.

2-0 till Nyteknik.

:tummenupp

Nja snarare behöver du bättre på läsförståelsen, alternativt undvika att föra in diskussioner på irreleventa sidospår.

valmers skrev:
Härmed har vi infört begreppet mindre och större bangathojar. Båda typerna har banrekord på svenska banor. Jävla skithojar, håll er på gatan. :mad:

Japp, med endast 750cc kubikövertag har standardhojarna rekord på Sviestad.

Nyteknik skrev:

Jepp, men inte helt ultimat, blir lite för mycket "höjd" in i kurvan. Ett kugg större bak, så ska det gå att åka den lite tajtare på trean.
Det är lätt att bromsa för mycket in i trösen, särskilt om man bromsar sent.

Hmm, varför ger jag dig tips förresten, enklare att köra ifrån dig annars ;)

GSXR1100R skrev:
Har du kikat på den nya Gixxer 1000 som du va sugen att bygga rejshoj av ännu
Ohhh *ryser*, vilken fuling! Att du bara vågar sitta där och antyda att Nyteknik skulle vara en avhoppare. JAG VET att du egentligen inget hellre skulle vilja än att sitta på en 2-taktare. Du ska få dig en tur på skatungen.

valmers skrev:
Det är inget att skämmas för; köp den om du så gärna vill ha den. Vi backar dig stenhårt.
Fult, fult, fult. Du som är chef och allt, du borde föregå med gott exempel.

Teddy skrev:
Ohhh *ryser*, vilken fuling! Att du bara vågar sitta där och antyda att Nyteknik skulle vara en avhoppare. JAG VET att du egentligen inget hellre skulle vilja än att sitta på en 2-taktare. Du ska få dig en tur på skatungen.
Prexis vad jag ville, klart vi ska bytlånas banhojar :tummenupp

*/ ?>
Back