HD vs kurva

Solid snake skrev:
2385114 Hade det varit en kille på en sporthoj så hade du säkert inte skrattat utan bara tyckt det var förjävligt att han körde och välte.
"Körde och välte"... :va
Som någon annan skrev! Gör man en sån missbedömning, och inte klarar av en sån sväng ska man nog inte åka motorcykel...

Men visst, alla kan göra fel. Därför dömer inte JAG denne förare!

Och jo, det hade sett lika kul ut om det var en sporthoj :pannkyss

sandstream skrev:
2385033 Och det är skitsvårt!
Ungefär som att försöka låta bli att blinka när man kör bil och det kommer något flygande mot ansiktet :D

Om du bara blinkar så har du kommit en bra bit på vägen, jag vräker hela mig åt sidan, som jag gör på bågen... :D
Å andra sidan vinkar jag till hojåkare när jag sitter i bilen också, utan att tänka så mycket på det så jag kanske inte borde köra bil... :näsblod

Jörgen Karlsson skrev:
2386023 Haha! Jo kanske, men jag menar att om det iaf hade gnistrat om fotplattorna innan han hade for av då hade jag kunnat hålla med om att hojen begränsade honom. Men den där killen hade ju inte ens börjat fälla hojen in i böjen innan han panikbromsade. Du ska vara snäll förresten, annars ska jag börja prata glassätning med dig! ;)
Apropå HD så är sothoran fit for fight förresten!, Var ute på provtur med nya bakhjulet ikväll! :) Så snart syns vi hoppas jag!
/J

Fan vad Najs! Jappz syns snart!

:tummenupp

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Efter rykten om en ny retro...