HD vs kurva

Jag trodde att det handlade om en HD.
Men till Harley kan man ju säga att om huvet är dumt får plånboken lida.

ladbol skrev:
2384260 Hur fan kan man sätta sig på en hoj om man inte klarar det där ?:fakta

Han borde skaffa en trike eller nåt.:tungan
Ja exakt, det där satt nog mest i huvet. Han blev rädd, stelnade till, fixerade blicken dit han inte ville åka, dvs stenbumlingarna i diket. Och som alltid när någon förare gör så så hamnar man.....exakt bland stenbumlingarna i diket.

Han hade dessvärre hamnat på samma ställe även om han satt på en R1:a i samma situation.

Tror jag

/J

Synd på hojen och bruden, snubben ser dock jätteglad ut efteråt så det drabbade väl honom inte så hårt.:tomten

JRT skrev:
2384287 Synd på hojen och bruden, snubben ser dock jätteglad ut efteråt så det drabbade väl honom inte så hårt.:tomten

Klicka på texten högst upp (Harley going off cliff) så kommer de upp en filmsnutt me en HD som åker ut i spenaten...de är den tråden handlar om.:)

[PlastRaket] skrev:
2384519 Nr 2 verkar oxå vara rysligt nära att åka ner i diket, han var ju halvvägs nere men kom upp igen
En medfödd reflex som vi har, kallas target fascination och den försöker tex RR-förare att träna bort.
Notera också hur kille nummer två låser upp bakbromsen.

Precis när dom kör om ser man ett par lakritsstreck i deras riktning.

Kan vara att fler missbedömt den kurvan?

hehehe. könaste killarna i bilen oxå.. "ooh. bikers lets get the fuck out of here" :näsblod vi är farliga jävlar vi, med kättingar & allt :whip :smasha

imaster skrev:
2384799 Även vi andra som är medvetna om det försöker träna bort det... :näsblod
Och det är skitsvårt!
Ungefär som att försöka låta bli att blinka när man kör bil och det kommer något flygande mot ansiktet :D

Buy a Harley by the best ride a few miles and walk the rest..........................

Jörgen Karlsson skrev:
2384282 Ja exakt, det där satt nog mest i huvet. Han blev rädd, stelnade till, fixerade blicken dit han inte ville åka, dvs stenbumlingarna i diket. Och som alltid när någon förare gör så så hamnar man.....exakt bland stenbumlingarna i diket.

Han hade dessvärre hamnat på samma ställe även om han satt på en R1:a i samma situation.

Tror jag

/J

DEFENDER OF THE CROWN, HE?

Mikey skrev:
2384851 Hahaha har kollar 20 ggr nu...kan inte sluta garva :D :D
De har tur att de inte fick möte, då hade konsekvenserna blivit lite värre...
Hade det varit en kille på en sporthoj så hade du säkert inte skrattat utan bara tyckt det var förjävligt att han körde och välte.

ladbol skrev:
2385043 DEFENDER OF THE CROWN, HE?
Haha! Jo kanske, men jag menar att om det iaf hade gnistrat om fotplattorna innan han hade for av då hade jag kunnat hålla med om att hojen begränsade honom. Men den där killen hade ju inte ens börjat fälla hojen in i böjen innan han panikbromsade. Du ska vara snäll förresten, annars ska jag börja prata glassätning med dig! ;)
Apropå HD så är sothoran fit for fight förresten!, Var ute på provtur med nya bakhjulet ikväll! :) Så snart syns vi hoppas jag!
/J

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...