Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grundinställningar? Varför tror du det finns inställningsmöjligheter?cRoC skrev:Har bara köpt en Haynesbok, och kommer inte köpa en till. Står inte ens grundinställningar på förgasaren i denHar en "Clymer"s bok till Hondan, den är jävligt bra.
capi skrev:Har för länge sedan insett min inkompetens när det gäller att meka på min hoj, tänkte försöka ändra på det och undrar då om det är Haynes verkstadsmanual som gäller eller finns det likvärdigt/bättre material?
/Capi
KawaChris skrev:Jag tycker att Haynes är mindre bra, men så är jag usel på att meka...![]()
Out_Spinner skrev:Grundinställningar? Varför tror du det finns inställningsmöjligheter?
Min haynes följde med hojen och jag är hel nöjd med blaskan. Är den något man undrar över så står det där. Allt från delar, sprängskisser till åtdragningsmoment och elscheman.
cRoC skrev:Om du köper en hoj som går skit, och motorn är orginal. Då vill man kanske se vad det ska vara för munstycken i, och hur luftskruven och nålen ska stå?
Står inte heller hur många bar kompet är. Finns fler exempel, tycker du ska köpa nåt annat än Haynes.
capi skrev:Som vadå? Att bara höra att Haynes suger hjälper ju inte sååååå mycket![]()
Vastrix skrev:Han nämnde "Clymer" innan
Har förresten en haynes bok till suzin o den är helt ok! Visst den är inte perfekt men jag fattar vad de menar och en hel del beror nog på att jag inte är infödd britt.
Storlek på munstycket jo. Men nål och luftskruv finns det antagligen inget standard på från fabrik eftersom motorerna kan bete sig olika även om dom är byggda på likadana delar.cRoC skrev:Om du köper en hoj som går skit, och motorn är orginal. Då vill man kanske se vad det ska vara för munstycken i, och hur luftskruven och nålen ska stå?
Står inte heller hur många bar kompet är. Finns fler exempel, tycker du ska köpa nåt annat än Haynes.
Vastrix skrev:Han nämnde "Clymer" innan
Har förresten en haynes bok till suzin o den är helt ok! Visst den är inte perfekt men jag fattar vad de menar och en hel del beror nog på att jag inte är infödd britt.
ulf_lundin skrev:Orginalböckerna bättre och dyrare. Men dom utgår från att man har alla specialverktyg hemma....
/u
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!