Hayabusa

pistolpete skrev:
om nu hayabusa är så bra varför byta?

För att man tröttnat på den.. Eller inte har råd till försäkringen,, Eller man vill helt enkelt ha en ny hoj...!!!! :)

eller för att man helhjärtat satsar på alkoholromantiken ist, vilket du redan verkat gjort :arsele :tomten :fyllisar

Paroxyst skrev:
:arsele

Man säljer för att man blir rädd om livet, händer de flesta som skaffar familj eller blir mogen ;)

Hmmm jag har familj är 41 och kör Hayabusa....är jag då omogen :va
Skämt åsido inte kan man sälja en Hayabusa inte, har kört 500mil med min snart och är fortfarande kanon nöjd :tummenupp
Är lite tveksam om det blir till att trimma lite till nästa säsong då jag fortfarande tycker den går skapligt :D

//Lasse

Kan inte annat än hålla med föregående.. Varför byta en så underbar hoj :P Skulle vara för en nyare årsmodell i så fall

lpdata skrev:
Hmmm jag har familj är 41 och kör Hayabusa....är jag då omogen :va
Skämt åsido inte kan man sälja en Hayabusa inte, har kört 500mil med min snart och är fortfarande kanon nöjd :tummenupp
Är lite tveksam om det blir till att trimma lite till nästa säsong då jag fortfarande tycker den går skapligt :D

//Lasse

Här är en 45 åring med en ZX12:a, har familj. Byter jag hoj så blir det till en likadan. Men förmodligen kommer det att monteras stressfläkt på den jag har.
Byta hoj? Till vad? Möjligen en ZX10:a i så fall, den har i alla fall 185 häst på 175 kg eller om det var tvärtom. Men försäkringen avskräcker ju något, 39.000:- :zpy (12:an kostar 5.000:-). Som det är nu så har jag 182 på 220 kg (tror jag).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT