Hayabusa

pistolpete skrev:
om nu hayabusa är så bra varför byta?

För att man tröttnat på den.. Eller inte har råd till försäkringen,, Eller man vill helt enkelt ha en ny hoj...!!!! :)

eller för att man helhjärtat satsar på alkoholromantiken ist, vilket du redan verkat gjort :arsele :tomten :fyllisar

Paroxyst skrev:
:arsele

Man säljer för att man blir rädd om livet, händer de flesta som skaffar familj eller blir mogen ;)

Hmmm jag har familj är 41 och kör Hayabusa....är jag då omogen :va
Skämt åsido inte kan man sälja en Hayabusa inte, har kört 500mil med min snart och är fortfarande kanon nöjd :tummenupp
Är lite tveksam om det blir till att trimma lite till nästa säsong då jag fortfarande tycker den går skapligt :D

//Lasse

Kan inte annat än hålla med föregående.. Varför byta en så underbar hoj :P Skulle vara för en nyare årsmodell i så fall

lpdata skrev:
Hmmm jag har familj är 41 och kör Hayabusa....är jag då omogen :va
Skämt åsido inte kan man sälja en Hayabusa inte, har kört 500mil med min snart och är fortfarande kanon nöjd :tummenupp
Är lite tveksam om det blir till att trimma lite till nästa säsong då jag fortfarande tycker den går skapligt :D

//Lasse

Här är en 45 åring med en ZX12:a, har familj. Byter jag hoj så blir det till en likadan. Men förmodligen kommer det att monteras stressfläkt på den jag har.
Byta hoj? Till vad? Möjligen en ZX10:a i så fall, den har i alla fall 185 häst på 175 kg eller om det var tvärtom. Men försäkringen avskräcker ju något, 39.000:- :zpy (12:an kostar 5.000:-). Som det är nu så har jag 182 på 220 kg (tror jag).

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret