Hayabusa Turboburn

Fint drag i den cykeln må jag säga, hade varit trevligt att höra live.

Okej, jag ritar upp ett scenario. Sveavägen, ut på E4:an, vik av mot polishögskolan, kör förbi Helenelund, kör småvägarna mot Täby Kyrkby, kör småvägarna mot Vaxholm. Det tycker jag är en ganska trevlig anledning att vara ute vid Täby Kyrkby. Och om du bor där måste du vara lycklig över de fina vägarna....

Ja ja du menade så... lessen att jag inte fattade ditt tydliga inlägg :D

Jag blev bara lite stolt när celebert folk som ett par sporthoj.com:are/potatoes människor besöker oss Thats all

Och om du bor där (även alla andra som bor där) borde vara lyckliga att vi Potatisar förärar vägarna kring Täby med vårt Gummi :bow :D :D *ironi*

Dock blev inte Statoilmacken lika glada när deras kunder fick tanka bilarna i Gummirök :zpy

Nitrous skrev:
Och om du bor där (även alla andra som bor där) borde vara lyckliga att vi Potatisar förärar vägarna kring Täby med vårt Gummi :bow :D :D *ironi*

Dock blev inte Statoilmacken lika glada när deras kunder fick tanka bilarna i Gummirök :zpy

Jo det e ju en av fördelarna med att bo på landet... :(

Va fasiken det jobbar ju mej veterligen minst två hojåkande rätt sköna personer på den macken...

Grymt!! Kräver nog en hel del av föraren att göra en sån burn. Inte såååå roligt om det greppar istället. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT