_Johansson_
Storfräsare
Tar inte bakhjulet i undertailen när den är plan som din är? Original är den ju rätt rejält skålad tänkte jag.
Blev snyggt med bortkapad reflex!
Blev snyggt med bortkapad reflex!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
snyggt![]()
Tar inte bakhjulet i undertailen när den är plan som din är? Original är den ju rätt rejält skålad tänkte jag.
Blev snyggt med bortkapad reflex!![]()
Det blev ju cleant presis som du skriver. Men av erfarenhet vet jag att man räknar alltid bort sig på hur mycket den sätter sig. Du vet när den mosar på då brukar den sätta sig ganska mycket, men du kan ju alltid prova och modda i efterhand.
Mvh Peter
man får väl justera lite på stötdämparen så den blir lite hårdare.
man får väl justera lite på stötdämparen så den blir lite hårdare.
de är ju så när man inte kör standard. inget funkar första gången. de måste alltid byggas om x antal gånger förstmen de är ju de som är roligt. att få sakerna att lira
![]()
Inte för att vara ett neggo, men det känns som att du kommer ha en ganska svårkörd gathoj när du är klar. Högre fram än bak, långsving, hellre styvare fjädring än mer fjädringsväg bak osv...
Ett gott råd från en som kör turbohoj sedan 8 år, sänk inte för mycker,och förläng inte för mycket om du ska köra gata.
de kommer bli måttligt sänkt och inte förmycket förlängt heller 6 tum tror jag de blir.
Prova med hälften
Blir för långt å för halt med 6 tum
Blir kanonfint!
Vad fick du böta för dödmansgreppet, såg smidigt ut som tusan!
Ser smutt ut![]()
En sån ska vi beställa, tackar för tipset!ca 560 kr, bara plugga in och gasa. man slipper skarva in i kabelhärvan utan man pluggar in den i kontakten till stödet. riktigt smidigt
gå in på schnitzracing.com och kika
tackar![]()
sådär ja. några timmar gjord igaraget igen. sving.fälg.bakbroms är nu borta och nogrant rengjord,lagren etc är infettad, kedjan ligger i en påse rengjord och insmord. ramen och baksidan av motorn är rengjord fasen vad skitigt de blir fort hehehe, fick en slang igår av alviks mc som ska tåla bromsvätska. kommer tydligen från hrc.
nu är man värd en kall bellman![]()
roligt med allt när det blir så fint och noggrant som du gör det
men en kall bellman låter lite kinky![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |