J.J skrev:2377356Ett kugg mindre fram gjorde hojen betydligt roligare enligt mitt tycke iallafall !!
Fan nu måsta jag också dreva. Man vill ju inte bli avhängd

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
J.J skrev:2377356Ett kugg mindre fram gjorde hojen betydligt roligare enligt mitt tycke iallafall !!
0x2142 skrev:2383206Fan nu måsta jag också dreva. Man vill ju inte bli avhängd. Det är felvisning av hastigetsmätaren som känns jobbigast. Jo jag vet att det finns massor med lösningar med GPS mm. men ändå! Om man bara vill ha en drevad hoj med en rättvisande mätare vad gör man då? omöjligt va?
![]()
rocketer skrev:2383504Körde första gången idag efter drivpakets bytet och det är kännbar skillnad på 1 kugg fram eller 3 kuggar bak - känns sävligare/lungnare nu med original 40 medan den var klart aggressivare i gången före bytet. Skall köra ett tag nu och sedan blir det köpa en ny 43 kuggare bak för att återställa ordningen. Speedohealer funkar klockers och är inte dyr eller svår att montera - två sladdar isär och i med två nya - voila.//R
0x2142 skrev:2384546Man tackar!! var köpte du din?
-PLM- skrev:2404194Nu till helgen tänkte jag testa busan på Tullinge om jag hinner, sugen på och få ett tidkort. Är det nån som testat sin? Vilka tider fick ni?
Testade och dreva ner en kugg fram idag, vart lite rappare utan att kännas surrig![]()
J.J skrev:2404677Åkte 9,86 med min 99:a som hade Yoshi RS3 helsystem, PowerCommander och var sänkt bak.
J.J skrev:2404677Åkte 9,86 med min 99:a som hade Yoshi RS3 helsystem, PowerCommander och var sänkt bak.
-PLM- skrev:2404723Det var en fin tid! Vad hade du för 60fotare och slutfart?
rocketer skrev:2404683Vad hade du för startvarv och slutfart för den tiden. Det kräver ju alltid sin förare iaf för att lägga den tiden och inte det pratet man hör ex på SH att bara droppa kopplingen och köra kanon tid - eller hur. Träning och åter träning är det som gäller. Btw - bra tid
.//R
Kuazimudo skrev:2404289Den enda nackdelen med magnesiumfälg är om det blir sprickor idom, Har för mig att Furstenhoff hadde fram och bakfälg till salu, SWT-Racing
![]()
Clirre skrev:2407007Ville bara säga hej och visa min nya:![]()
bebbe skrev:2099578Hade någon typ av höjning bak faktiskt. Har för mig att jag köpte den på S-Racing. I övrigt var allt original på den (inte en spunna slangar).
Vad är det för priser på busorna beg idag? Jag hade den första års modellen, 99:a har jag för mig att det var.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |