Frågan är om han har kontroll, eller om det bara är tur?! Ser vansinnigt ut tycker jag, men å andra sidan har jag aldrig prövat att göra så med en Hayabusa (eller någon annan hoj heller för den delen..)
[YOUTUBE-ID]_BBBMmUk_B8[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]_BBBMmUk_B8[/YOUTUBE-ID]
Last edited by a moderator:
