Hayabusa-sladda

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Frågan är om han har kontroll, eller om det bara är tur?! Ser vansinnigt ut tycker jag, men å andra sidan har jag aldrig prövat att göra så med en Hayabusa (eller någon annan hoj heller för den delen..)

[YOUTUBE-ID]_BBBMmUk_B8[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited by a moderator:
Min gissning är att det är mer tur än skicklighet att den där killen inte satt som ett frimärke i sidan på bilen eller staketet :)
 
Jag förstår inte?

Sådär gör ju en motorcykel när du gasar? Iof lättare när den har en hjulbas på två-och-en halv meter.
 
ser det inte jävligt skumt ut i slutet, som om han lägger den
 
wolimrap (1 week ago)
Reply

man, this guy got skillz, and all ya haters can blow him, you probbably don't know to pop a wheelie

More
Thats the way Baby !!! Yeah keep it riding dog. Ya got some badass skills bro'
 
Tror det var en hel del tur oxå. Det brukar alltid bli snyggast om man lyckas med nåt oavsiktligt. Bara att kolla på självmålen i fotboll. Tex... Själv skulle jag för typ 10 år sen sparka bort en boll, som kom mot mig, på volley mot motståndarmålet men touchade den bara och den gick i en perfekt båge över min egen målis och i eget mål 30m bakom mig . :huvet
 
Nja skills tycker jag inte att det såg ut som.. Det verkade ganska okontrollerat :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top