Kawarider
Gamla män gör det skönt men sakta
h01hmt skrev:vilken modell är snyggast?
gixxer 1100 91/92 eller Hayabusa
snart äger jag en av vardera[/QUOTEHar alltid tyckt att Busan är det fulaste som finns, men den där var ju snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
snart äger jag en av vardera[/QUOTEHar alltid tyckt att Busan är det fulaste som finns, men den där var ju snygg!
snart äger jag en av vardera
Vad är det som är skoj att köra ifrån en hayabusa med en turbohoj???andersbrink skrev:Om vi säger så här... det är rätt skoj att köra ifrån en Busa med en turbo-gsxr.
Din dussinhoj är fortfarande en dussinhoj trots vulgolack och pimp, dessutom ska jag köra ifrån dig i sommarKay skrev:Den ena ser ut som en plogbil på 2 hjul, och den andre ser ut som en belgisk blå-tjur, sprutlackerad i silver och blått... men måste man säga någon säger jag busan.
Jag menar turbo hojar har ju alltid haft en jävla drag så det spelar ju ingen rollandersbrink skrev:Om vi säger så här... det är rätt skoj att köra ifrån en Busa med en turbo-gsxr.
Kawarider skrev:Jag gillar båda och har också ägt -90 -92 1100 men allt efter åren går så tycker jag att 1100 börjar se lite gammal ut men fortfarande frän. men i detta fall så får busan vinna.h01hmt skrev:vilken modell är snyggast?
![]()
Jag har själv en -90:a, den är inte speciellt snygg tycker jag men den har en brutal charm och funkar bra på strippen, dock har den inte mycket att hämta jämfört med en Busa om den är otrimmad.hayabusaking skrev:Jag gillar båda och har också ägt -90 -92 1100 men allt efter åren går så tycker jag att 1100 börjar se lite gammal ut men fortfarande frän. men i detta fall så får busan vinna.![]()
Kunde inte ha sagt det bättre själv!R-1000 skrev:Båda är grymt fula,,,men om man ändå måste välja snyggast får det bli busan.
GSXR1100R skrev:Din dussinhoj är fortfarande en dussinhoj trots vulgolack och pimp, dessutom ska jag köra ifrån dig i sommar![]()
Shit jag kan ju inte ens wheelaKay skrev:Mmm, rädd för att du kommer göra det... Du är faktiskt rätt kvick på strippen, men en sak ska du veta; jag kommer wheela fett´ifrån dig :Fakta
-kanske beroende på att en sådan där blysläde inte går upp på rumpan ens om man vill va?![]()
Närå! din Gammelgixxer är helig o fin faktiskt, gillar den![]()
gammel gixern är ganska ful mitt val skulle vara lätt!h01hmt skrev:vilken modell är snyggast?
snart äger jag en av vardera
Kay skrev:Mmm, rädd för att du kommer göra det... Du är faktiskt rätt kvick på strippen, men en sak ska du veta; jag kommer wheela fett´ifrån dig :Fakta
-kanske beroende på att en sådan där blysläde inte går upp på rumpan ens om man vill va?![]()
Närå! din Gammelgixxer är helig o fin faktiskt, gillar den![]()
haha tänkte att ägaren skulle dyka upp...=Drex= skrev:Hehe gixxern på bilden e min så mitt svar blir ju enkelt!Har aldrig gillat designen på busan..
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |