Hawaii mc-cruisers (bilder)

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
SixDirtySix
Neutral skrev:
Nej, förr eller senare dör ju alla så varför bry sig över huvud taget? Sedan klagade inte jag på deras skydd utan det var ett svar på ditt inlägg. Tycker inte man behöver uppmuntra folk att skita i sig själv och andra. Man behöver dock inte heller predika så jag lägger ner här.

det e ingen som har uppmuntrar någon att skita i sej själv... säger bara att man väljer själv... o man behöver inte dö för att man kör utan skydd.. oftast slår man sej bara en aning mer..

I rest my case!!
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Zxr_Green skrev:
FYYFAAN va gött det ser ut :yoparty man e ju inte lite avis :3freak
upp med fler bilder!!!
Ok only for u my friend.
wippe skrev:
Härliga bilder morecore :hihi

Såg du några fräscha :tuttar hawaii-anskor??
Jorå ett par kanske :rolleyes: Man blev förbannad när en surfande top modell tjej paddlade upp bredvid och störde stämningen. Blev inte många vågor tagna då! haha
 

Bifogat

  • h6.jpg
    h6.jpg
    30.3 KB · Visningar: 198
  • h11.jpg
    h11.jpg
    35.8 KB · Visningar: 189
  • h1.jpg
    h1.jpg
    40.1 KB · Visningar: 107

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Neutral skrev:
Självklart skiter jag fullständigt i om du slår dig fördärvad (Darwins teorier du vet) men försäkringspremierna blir ju inte lägra av det plus att förbudsivrarna får mer vatten på kvarn hur farligt det är att köra hoj. Redan nu är en mycket stor andel av mc-olyckorna en kombo av folk som inte har körkort, stulit hojen och inte har riktig skyddsutrustning.

Jo, men att bry sig om ett gäng från Hawaii kör med skyddsutrustning är ju bara löjligt, get a life!
Trygg & Hansa brukar ju hålla ett extra öga på Hawaii när de sätter sina premier... :7peta
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
McFille skrev:
Jo, men att bry sig om ett gäng från Hawaii kör med skyddsutrustning är ju bara löjligt, get a life!
Trygg & Hansa brukar ju hålla ett extra öga på Hawaii när de sätter sina premier... :7peta
Dessa grabbar har inga försäkringar för de säljer lite knark sen har de en ny cykel. Och med trafiken i innerstan kommer går det inte fort + att det är 30grader varmt. tror att de skiter i skinnjackan då...
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
McFille skrev:
Jo, men att bry sig om ett gäng från Hawaii kör med skyddsutrustning är ju bara löjligt, get a life!
Trygg & Hansa brukar ju hålla ett extra öga på Hawaii när de sätter sina premier... :7peta
Ska du kommentera mina poster kan du ju kanske läsa dem lite bättre. :7peta Det var inte jag som klagade på deras skyddsutrustning, jag nöjer mig med att tycka att de är korkade.
 

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
SixDirtySix
morecore skrev:
Ok only for u my friend.

Jorå ett par kanske :rolleyes: Man blev förbannad när en surfande top modell tjej paddlade upp bredvid och störde stämningen. Blev inte många vågor tagna då! haha


Najs!!! jag vill osså dit!!!
kanske inte många vågor.. men då hade du nått att titta på när du gled runt på brädan ju :rofl
 

R1-benji

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2005
Ort
göteborg
Hoj
yamaha R1 09
Blir sugen mer än nånsin nu,har nämligen ´jobb o rum i hus väntande på mig där om 8 månader...så e det när man e en eftertraktat frisör...ska tänka på er när man tar hojen en sväng runt ön! :banana ( ja ja jag ska ha på mig ryggskydd ,skinnjacka o mina GP hanskar o mc stövlarna o så klar shoi hjälmen )
 

kwattro

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Karlstad
Hoj
1000DS-03/FE450E-09/WR250F-07
Mmm trevliga bilder.. :) MCPoliserna körde oxå kortärmat när jag var på Maui..
Måste ju vara för att asfalten är mkt mjukare där..Således slår man sig
inte så mkt om man klotar....
Hade gärna hojat lite där om jag nu hade haft kort då... :huvet Vilka vägar! :Bugar
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
kwattro skrev:
Hade gärna hojat lite där om jag nu hade haft kort då... :huvet Vilka vägar! :Bugar
Det är ju inte så många mil väg på Maui men man borde kunna köra The Road to Hana några miljoner gånger innan man lär sig de 600 kurvorna. :)

Hana-sign.jpg


MA333.jpg
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
R1-benji skrev:
Blir sugen mer än nånsin nu,har nämligen ´jobb o rum i hus väntande på mig där om 8 månader...så e det när man e en eftertraktat frisör...ska tänka på er när man tar hojen en sväng runt ön! :banana ( ja ja jag ska ha på mig ryggskydd ,skinnjacka o mina GP hanskar o mc stövlarna o så klar shoi hjälmen )
trevligt!
Så här i efterhand kommer jag nog alldrig åka tillbaks till hawaii. Vackra skogen i småland är mer paradis än ett sönder byggt Oahu...
 

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Södertälje
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
sandstream skrev:
Stanna 4 veckor nästa år och lägg lite pengar på en bättre kamera.
En del av oss ser illa och vill ha högupplöst :lol

En optiker kanske? :rolleyes:

edit: är inte ett dugg avis på att ha varit där i 5 veckor. :huvet
 
Last edited:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Nilssongbg skrev:
Fint dåligt att få köra mustang i jobbet som snut :D

Haha.. skoja inte. :tungan
När jag var där för ett gäng år sedan (typ när kontinenterna fortfarande hängde ihop ;-) så körde de IROC-Camaro :yoparty
 

sp33dy

Svärmorsdrömmen.
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Bohuslän
Hoj
WR450, DB7
Just kommit hem från en 5-veckors surfsemester i södra Frankrike, och dina bilder fick mig vilja att åka tillbaka på bums :)
 

CMF

Nummer två är bara den första förloraren
Gick med
6 Apr 2004
Ort
SKÅNE
Hoj
Honda VTR SP1 2001
verkar som om man bor i helt jävla fel land. drar nog snart någon stans jag med. pallar fan inte med detta jävla skit landet.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top