Hawaii mc-cruisers (bilder)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Tjenare äntligen hemma från 5v surf på Hawaii. Söndagar där är det cruisin dag och fick några bilder på gangsta-riders. Fortfarande förbannat jetlag, när jag kom hem hade jag varit vaken i 40 timmar. Bjuder även på ett par OT bilder men de får ni stå ut med :tummenupp

Kul att vara snut på hawaii hehe... (bilen)
 

Bifogat

  • hawaii1.jpg
    hawaii1.jpg
    46.9 KB · Visningar: 912
  • hawaii2.jpg
    hawaii2.jpg
    58.6 KB · Visningar: 1,129
  • hawaii3.jpg
    hawaii3.jpg
    57.8 KB · Visningar: 944
  • hawaii4.jpg
    hawaii4.jpg
    47.7 KB · Visningar: 867
  • hawaii5.jpg
    hawaii5.jpg
    37.4 KB · Visningar: 442
  • hawaii6.jpg
    hawaii6.jpg
    28.2 KB · Visningar: 416
Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
morecore skrev:
Tjenare äntligen hemma från 5v surf på Hawaii. Söndagar där är det cruisin dag och fick några bilder på gangsta-riders. Fortfarande förbannat jetlag, när jag kom hem hade jag varit vaken i 40 timmar. Bjuder även på ett par OT bilder men de får ni stå ut med :tummenupp

Kul att vara snut på hawaii hehe...

De där såg ju inge trevligt ut:tungan
 

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Nära den billiga ölen!
Hoj
R6 -01
morecore skrev:
Tjenare äntligen hemma från 5v surf på Hawaii. Söndagar där är det cruisin dag och fick några bilder på gangsta-riders. Fortfarande förbannat jetlag, när jag kom hem hade jag varit vaken i 40 timmar. Bjuder även på ett par OT bilder men de får ni stå ut med :tummenupp

Kul att vara snut på hawaii hehe...

Najs! :tummenupp

Hårdingen på den orange hojen :hihi , va e d för nån? Kawwa? :va
 

sandstream

Guest
Stanna 4 veckor nästa år och lägg lite pengar på en bättre kamera.
En del av oss ser illa och vill ha högupplöst :lol
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
G-MAN skrev:
Vilka :kocko som inte har skydd på sig! :huvet

När det är sånt väder skulle jag inte gärna ta på mig skydden. Kör man med huvudet så är det knappast värre än att cykla...
Nu blir man lite sugen på en varm strand på Hawaii
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
morecore skrev:
Tjenare äntligen hemma från 5v surf på Hawaii.
Vind eller våg? Maui eller Oahu? För jag antar att du inte menar Big Island. Tänkte posta en rolig bild på en polisbil från när jag var där men måste scanna först.
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
sandstream skrev:
Stanna 4 veckor nästa år och lägg lite pengar på en bättre kamera.
En del av oss ser illa och vill ha högupplöst :lol
Skulle laddat upp 2,7mb bilder direkt om ja kunde. jag har zoomat in några av bilderna samt skurit ner på kvaliten rejält för att ha på min hemsida. har en sony 5mpx som duger utmärkt. Du får köra 800x600 på datorn så ser du kanske bättre :rolleyes:

Neutral skrev:
Vind eller våg? Maui eller Oahu? För jag antar att du inte menar Big Island. Tänkte posta en rolig bild på en polisbil från när jag var där men måste scanna först.
oahu. våg såklart hehe. waikiki är mc bilderna ifrån.
 

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
SixDirtySix
morecore skrev:
Tjenare äntligen hemma från 5v surf på Hawaii. Söndagar där är det cruisin dag och fick några bilder på gangsta-riders. Fortfarande förbannat jetlag, när jag kom hem hade jag varit vaken i 40 timmar. Bjuder även på ett par OT bilder men de får ni stå ut med :tummenupp

Kul att vara snut på hawaii hehe... (bilen)

FYYFAAN va gött det ser ut :yoparty man e ju inte lite avis :3freak
upp med fler bilder!!!

G-MAN skrev:
Vilka :kocko som inte har skydd på sig! :huvet

vad fan e det med folk som gnällar om att folk inte har så mkt skydd... bara man själv som skadar sej.... lönt att gnälla på andra då...låt folk köra med dom skydd dom vill själv!!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
satan så jävla nice det ser ut, vågorna alltså.
surfade lite när jag va i australien och på bali, är verkligen nått jag skulle vilja ta tag i längre fram i livet.

avis, självklart :tummenupp
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Zxr_Green skrev:
vad fan e det med folk som gnällar om att folk inte har så mkt skydd... bara man själv som skadar sej.... lönt att gnälla på andra då...låt folk köra med dom skydd dom vill själv!!
Självklart skiter jag fullständigt i om du slår dig fördärvad (Darwins teorier du vet) men försäkringspremierna blir ju inte lägra av det plus att förbudsivrarna får mer vatten på kvarn hur farligt det är att köra hoj. Redan nu är en mycket stor andel av mc-olyckorna en kombo av folk som inte har körkort, stulit hojen och inte har riktig skyddsutrustning.
 

sandstream

Guest
morecore skrev:
Skulle laddat upp 2,7mb bilder direkt om ja kunde. jag har zoomat in några av bilderna samt skurit ner på kvaliten rejält för att ha på min hemsida. har en sony 5mpx som duger utmärkt. Du får köra 800x600 på datorn så ser du kanske bättre :rolleyes:
Äh, 5 mp duger inte ;)

Inget personligt, är bara trött på att kolla bilder med usel kvalitet här på SH, speceillt sånna som dina som har intressanta motiv där man vill se detaljerna :)

Neutral skrev:
Självklart skiter jag fullständigt i om du slår dig fördärvad (Darwins teorier du vet) men försäkringspremierna blir ju inte lägra av det plus att förbudsivrarna får mer vatten på kvarn hur farligt det är att köra hoj. Redan nu är en mycket stor andel av mc-olyckorna en kombo av folk som inte har körkort, stulit hojen och inte har riktig skyddsutrustning.
JÄVLA MORALTANT :kocko
 

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
SixDirtySix
Neutral skrev:
Självklart skiter jag fullständigt i om du slår dig fördärvad (Darwins teorier du vet) men försäkringspremierna blir ju inte lägra av det plus att förbudsivrarna får mer vatten på kvarn hur farligt det är att köra hoj. Redan nu är en mycket stor andel av mc-olyckorna en kombo av folk som inte har körkort, stulit hojen och inte har riktig skyddsutrustning.

så mkt högra blir nog inte din premie att folk kör utan skydd... folk vurpar o slår sej ändå..
o att folk kör utankort eller stulit hojen hör väll inte riktigt hit.. det e ett brott.. det e inte ett brott att köra utan skydd... o sen att man klagar på att han kört utan skydd på hawai påverkar Verkligen inte din premie..
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Zxr_Green skrev:
så mkt högra blir nog inte din premie att folk kör utan skydd... folk vurpar o slår sej ändå..
o att folk kör utankort eller stulit hojen hör väll inte riktigt hit.. det e ett brott.. det e inte ett brott att köra utan skydd... o sen att man klagar på att han kört utan skydd på hawai påverkar Verkligen inte din premie..
Nej, förr eller senare dör ju alla så varför bry sig över huvud taget? Sedan klagade inte jag på deras skydd utan det var ett svar på ditt inlägg. Tycker inte man behöver uppmuntra folk att skita i sig själv och andra. Man behöver dock inte heller predika så jag lägger ner här.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top