Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CJ900RR skrev:Japp då var det premiär för havsörings-fisket på västkusten imorgon![]()
Någon som ska bege sig ut? Själv har jag införskaffat mig nytt spö, ny rulle, ny lina och en massa nya drag! Nå. Finns det några örings-fantaster här?!
CJ900RR skrev:Japp då var det premiär för havsörings-fisket på västkusten imorgon![]()
Någon som ska bege sig ut? Själv har jag införskaffat mig nytt spö, ny rulle, ny lina och en massa nya drag! Nå. Finns det några örings-fantaster här?!
kinesen skrev:Va har ni ingen snö där uppe i lappland !!! Eller du ska pimpla upp öringen.
jag föredrar att pimpla öl istället än att frysa häcken av mig ...![]()
kinesen skrev:jag föredrar att pimpla öl istället än att frysa häcken av mig ...![]()
Thundercat skrev:Du vet väl att de har höjt minimimåttet till 45 cm.
juha01 skrev:Jag har firrat en del förra sommaren vid rörtången (innan marsstrand) men jag har bara fått näbbgädda... Vad är det för tider och bete som gäller här i söder? Har bara fiskat i insjöar tidigare.
CJ900RR skrev:japp men jag är mer en sådan där catch&release-gubbe. så det är lugnt. vilket håll åker du åt? jag drar ut mot tjörn tror jag...
Thundercat skrev:Jag struntade iatt åka ut, kompisarna som varit ute under dagen hade inte fått något.
Hur har det gått för dig?
CJ900RR skrev:inget idag fredag eftermiddag, men jag sticker ut igen imorgon. skam den som ger sig
åker härifrån halv sju på morgonen
hur har det gått för dig Slurken?
Thundercat skrev:Du vet väl att de har höjt minimimåttet till 45 cm.
Fluxir skrev:Enligt farsgubben som åkte ner te Lysekil för å fiska igår så har dom höjt till 50cm...![]()
Slurken skrev:45 cm och inget annat är det som gäller för havsöring.
Var på amundön i morse igen.. samma sak som igår.
Kan ni några fler bra ställen i området, hisingen t.ex.?
Slurken skrev:Vilken färg på drag rekomenderas vid den här årstiden?
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten