Hatten av för Caroline Olsen

Det vore synd

Kan inte Caroline beskriva lite vem hon är och en bild.
Jag skulle gärna vilja se henne på Falken hittar vi 10 sponsorer som kan lägga 1000:-kr vardera?

1.MC Doktorn

Talangfulla killar dyker upp lite då och då på rr-banorna, men väldigt sällan tjejer. Caroline verkar vara ett lysande undantag :tummenupp Ska bli spännande att följa utvecklingen!

Ja jäklar vilken fart du hade Caroline! Mycket imponerad! En bild på dig genom första kurvan, schysst körstil:tummenupp

rookie600race1_torpet_4.JPG

Riktigt synd att du inte kommer till Falkenberg till helgen. Har du någon hemsida man kan kika på?

Jag rättar till listan...

Kan inte Caroline beskriva lite vem hon är och en bild.
Jag skulle gärna vilja se henne på Falken hittar vi 10 sponsorer som kan lägga 1000:-kr vardera?

1. MC Doktorn
2. Highsider Magazine 1000kr
3. Shrimpy racing & consulting 1000kr
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Riktigt grymt att se en tjej komma in och lira så där =)
Hoppas att jag får se dig köra in action nån gång i sommar.

Håller tummarna för att du kommer till Sverige igen och rockar lika hårt som på Anderstorp!

Grym körstil du verkar ha.:tummenupp Ska bli kul att se dig live någon gång i sommar. För det blir väl fler besök i Svedala?

Tusen takk alle sammen! Jeg har veldig lyst til å kjøre på falkenberg, men ettersom jeg ikke har fått inn nok sponsorpenger er det nok dessverre min mor og far som må hjelpe meg. Jeg skal høre om det er noen mulighet for at jeg får dra. :-)

Litt om meg: Jeg fylte 19år i februar. Tok lisensen i 2007, men begynte ikke å kjøre før i fjor. I fjor krasjet jeg 15 ganger, og har derfor ingen resultater å vise til. (Den eneste som krasjet flere ganger var Geir, altså Generic) hehe. I år skal jeg kjøre rookie 600 i Norge, men håper også å få til noen SO/SM løp. Jeg kjører i Teamet Racing4fun i år, på en standard honda CBR 07. Bare å spørre hvis det er noe dere lurer på :-)

Min blogg er: http://carolineracing.blogg.no

Rash: Takk for bildet! :-)

Tusen takk alle sammen! Jeg har veldig lyst til å kjøre på falkenberg, men ettersom jeg ikke har fått inn nok sponsorpenger er det nok dessverre min mor og far som må hjelpe meg. Jeg skal høre om det er noen mulighet for at jeg får dra. :-)

Litt om meg: Jeg fylte 19år i februar. Tok lisensen i 2007, men begynte ikke å kjøre før i fjor. I fjor krasjet jeg 15 ganger, og har derfor ingen resultater å vise til. (Den eneste som krasjet flere ganger var Geir, altså Generic) hehe. I år skal jeg kjøre rookie 600 i Norge, men håper også å få til noen SO/SM løp. Jeg kjører i Teamet Racing4fun i år, på en standard honda CBR 07. Bare å spørre hvis det er noe dere lurer på :-)

Krashat 15 gånger i fjol!.. hehe. För att hitta gränsen måste man kliva över den ! :yoparty

Tusen takk alle sammen! Jeg har veldig lyst til å kjøre på falkenberg, men ettersom jeg ikke har fått inn nok sponsorpenger er det nok dessverre min mor og far som må hjelpe meg. Jeg skal høre om det er noen mulighet for at jeg får dra. :-) :-)

Stämmer in i kören :tummenupp Tokbra kört.
Hoppas det löser sig så vi får se dig mer i sommar.
//
Benny

:Bugar

Vi är ju lika gamla.. Jag vill också köra så bra! :)

Lycka till!

Fan, jag har köpt en tjejhoj till i år alltså :va
Alltså är det en Yamaha jag ska ha för att köra snabbare, tur att jag hittat felet så här tidigt på säsongen :)

Grymt kört på Anderstorp, jag måste nog banta 25kg för jag hade inte en chans på flygrakan när du passerade mig och intog 3e platsen :tummenupp

//Nitrous "Ladarp"

ehm.....norska säger du.....*ler*.....

Hoppas du får sponsring till falkenberg, lovar å bjuda på fika!

KLEM!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back