Grymt kört på Anderstorp, jag måste nog banta 25kg för jag hade inte en chans på flygrakan när du passerade mig och intog 3e platsen
//Nitrous "Ladarp"
Tusen takk alle sammen! Jeg har veldig lyst til å kjøre på falkenberg, men ettersom jeg ikke har fått inn nok sponsorpenger er det nok dessverre min mor og far som må hjelpe meg. Jeg skal høre om det er noen mulighet for at jeg får dra.
Litt om meg: Jeg fylte 19år i februar. Tok lisensen i 2007, men begynte ikke å kjøre før i fjor. I fjor krasjet jeg 15 ganger, og har derfor ingen resultater å vise til. (Den eneste som krasjet flere ganger var Geir, altså Generic) hehe. I år skal jeg kjøre rookie 600 i Norge, men håper også å få til noen SO/SM løp. Jeg kjører i Teamet Racing4fun i år, på en standard honda CBR 07. Bare å spørre hvis det er noe dere lurer på
Min blogg er: http://carolineracing.blogg.no
Rash: Takk for bildet!
Med 88 Kg kommer du att tillhöra lättviktarna i Tjookie 1000Banta 25 kg?
Fan du är ju smal som en pinne! Jag väger 88 kg. Tror jag är bland det tyngsta i R600 får "klassa upp mig" till tjockey 1000.....
Det sjuka är att killen är ett chipsmonster som hinkar Red Bull dygnet runt. Men så byter han däck 42 gånger per dag så kalorierna försvinner väl där1. Ladarp - En rätt så nätt liten kille...
Ja jäklar vilken fart du hade Caroline! Mycket imponerad! En bild på dig genom första kurvan, schysst körstil
Så länge 190+ cm Torkel kör 125R så kan ingen klaga på effektunderläge pga högre vikt i någon annan klass.2. Olsen - En liten jänta, kan det bli mer rätt på en effektsvag 600:a?
Så länge 190+ cm Torkel kör 125R så kan ingen klaga på effektunderläge pga högre vikt i någon annan klass.
Det där är väl inte TorkelHehe, så sant så sant. Torkel på sin rääser:
Nä, det där är Rustan Corneliusson, en flugviktare!Det där är väl inte Torkel
Det där är väl inte Torkel
Så länge 190+ cm Torkel kör 125R så kan ingen klaga på effektunderläge pga högre vikt i någon annan klass.
Fast du kör ju en muskelmaskin.Torkel må vara fem cm längre än mig. men han är dock fortfarande en flugviktare.
För att vara lite ontopic. Grymt kört av Caroline.
Fast du kör ju en muskelmaskin.
Caroline kommer till start till helgen! I sista minut har det löst sig med mer spons.
http://www.highsider.se/page22.html#090513_carolineaircode
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |