Hattar du Alex Schuman?

Hattar du Alex Schuman?

• Antal röstningar
    0

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Bara lite intresserad av att se...jag stör mig nåt så fruktansvärt på honom och försöker ignorerar honom så mycket jag kan...men det är ju fanimej omöjligt! Kan inte alla bara ignorera ihjäl honom!!

Nu kommer du få skit från rättstavningsmaffian, bara så du vet.

Nej jag hatar inte honom. Jag dissar människor som är irriterande så slipper jag tappa ur alla energi, smart va? :)

Last edited:
Hattar!!!!! Det är omöjligt och använda hattar i en mening där man inte beskriver huvudbonad!!

Nu hatar jag dig.

Jag gillar honom skarpt, enbart för att han precis som mig själv skiter fullständigt i vad allt patrask runt honom säger eller tycker. Sköt dig själv och skit i andra, borde bli budord nummer ett helt enkelt.
Ska man hata någon så är det Guillo eller bögen i P3 som snackar lite då och då.

Jag gillar honom skarpt, enbart för att han precis som mig själv skiter fullständigt i vad allt patrask runt honom säger eller tycker. Sköt dig själv och skit i andra, borde bli budord nummer ett helt enkelt.
Ska man hata någon så är det Guillo eller bögen i P3 som snackar lite då och då.

Jag tror inte att han är sig själv utan bara spelar för att bli lite känd...

3115360 Jag gillar honom skarpt, enbart för att han precis som mig själv skiter fullständigt i vad allt patrask runt honom säger eller tycker. Sköt dig själv och skit i andra, borde bli budord nummer ett helt enkelt.
instämmer och höjer med alla i deras löjliga morgonprogram..

scuhman är väll han som skriver krönikor i metro ibland om världsviktiga saker som att han tycker stockholmarna visar upp sin fulaste sida när alla hade solglassögon i våras?

3115371 Ungefär som Dogge Doggelito då eller?
:näsblod
men han har ju iaf hummor.

3115383 hurra för minderåriga flickor!
japp det tycker jag (om det är minderåriga som i under 18 inte som i under 15) Fast fan det kanske jag inte får säga nu när jag är myndig sen en heeeel månad tillbaka..

Last edited:
hahaha ja får magkramp, sicken lustigkurre:skrattaåt

Edit: Hattar? haha nu blev allt 100 ggr roligare

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back