Solid snake
Guest
Tror du han kuggade dig för att vara taskig eller? Nej du klarade inte banan, därför kuggade han dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zebba skrev:2420893Missa på min uppkörning idag. SÅÅÅ skoj.![]()
Zebba skrev:2420982Jag menar inte den när man ska bromsa å åka förbi ett hinder de kan hända. MEN EN 180 graders sväng utan att sätta ner fötterna. när SKA man göra en sådan sätter hellre ner en fot för säkerhetens skull.
Nja, det är mest dårar som skryter om sitt dårskap. Så lägg inte alla i det facket. Bakhjulskörning i sig är det ju inget fel på om det görs vid rätt tillfälle.Zebba skrev:2420988Ganska roligt på detta forum hur många snackar om hur fort alla kör drar ifrån snuten å allt sådant. Bakhjulsåkning m.m å de e hur nice som helt å att snutarna e svin å varför de ska lägga sig i hela tiden. Men nu klaga man på en övning på uppkörningen. Å då ska vi försvara de heligt till alla medel. Som en sa här jag skulle inte vilja ha en som inte klara konbanan vid bilen i kön. Nä men jag vill inte ha en hoj i fronten på bulten i 200 eller en i vindruten som klantar sig på bakhjulet. Men sådan är ju ett säker uppträdande i trafiken.
Zebba skrev:2421005Okej så du gör en U-sväng i sakta gå fart. Enligt vägverket toriprov ska du göra en u-sväng till vänster på trafikerad väg......NEJ du ska svänga av på lämplig väg till höger sedan hitta en plats lämplig att vända cykeln inte vända mitt på vägen. Så din usväng är inte trafiksäker bara så du vet
Försök citera när du skriver direkt till någon, det blir lättare att svara då.Zebba skrev:2421005Okej så du gör en U-sväng i sakta gå fart. Enligt vägverket toriprov ska du göra en u-sväng till vänster på trafikerad väg......NEJ du ska svänga av på lämplig väg till höger sedan hitta en plats lämplig att vända cykeln inte vända mitt på vägen. Så din usväng är inte trafiksäker bara så du vet
Gabor skrev:2420908DU är inte lämplig som Mc trafikant helt enkelt...mogna.
ska du åka hoj eller gå på promenad? Du kan ju inte hålla på och ställa föttrena på marken så fort du ska åka långsamt. Klarar man inte göra en 180 graders sväng utan att ställa ner fötterna så har man inte koll på hojen och bör öva mer.Zebba skrev:2420982Jag menar inte den när man ska bromsa å åka förbi ett hinder de kan hända. MEN EN 180 graders sväng utan att sätta ner fötterna. när SKA man göra en sådan sätter hellre ner en fot för säkerhetens skull.
läser man dina inlägg och hur du reagerar så är det inte bara körmässigt du inte är mogen att köra hoj. Ta och lugna ner dig lite. Vad har bakhjulsåkning med denna diskution att göra? Klart som fan att det är trist och bli kuggad men du klarade inte av en övning som ingår i uppkörningen, ska de börja titta mellan fingrarna, var ska de dra gränsen, ska de släppa genom folk som inte kan bromsa också kanske?Zebba skrev:2420988Ganska roligt på detta forum hur många snackar om hur fort alla kör drar ifrån snuten å allt sådant. Bakhjulsåkning m.m å de e hur nice som helt å att snutarna e svin å varför de ska lägga sig i hela tiden. Men nu klaga man på en övning på uppkörningen. Å då ska vi försvara de heligt till alla medel. Som en sa här jag skulle inte vilja ha en som inte klara konbanan vid bilen i kön. Nä men jag vill inte ha en hoj i fronten på bulten i 200 eller en i vindruten som klantar sig på bakhjulet. Men sådan är ju ett säker uppträdande i trafiken.
Zebba skrev:2421025OM vi säger så här. De var inte balansen eller att jag inte kunde krypa fram de var att jag hade dålig planering INTE ATT JAG SKULLE VARA DÅLIG ATT HANTERA EN HOJ!!. Är det inte viktigare att jag kan planera i trafiken istället för att ha en bra planering runt en kona. Satte undanmanöver banan å bromstestet klockrent. Men jag tog mig genom banan runt 180 graders svängen men på vägen tillbaka så låg jag lite efter i svängarna. Å då har jag dålig planering. Därför inte säker.
Zebba skrev:2421025De var inte balansen eller att jag inte kunde krypa fram de var att jag hade dålig planering INTE ATT JAG SKULLE VARA DÅLIG ATT HANTERA EN HOJ!!. Är det inte viktigare att jag kan planera i trafiken istället för att ha en bra planering runt en kona.
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |