Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
A.K.O.A skrev:Tja!
Skulle kolla försäkring igår till min Gs500e (25kw) Trygg-hansa ville ha 24 500 för hel/hel. Jag köpte den för 25 000 dagen innan... Vad säger man? Hata trygg-hansa 4-ever! Ringde Bilsport&mc = 3200 hel/hel!!! :kocko
Nisse977 skrev:Gixxer 1100 87´a, 27år Göteborg...
Folksam: 14700:- Halv/helår
T-H 5400:- Halv/helår
Lite skillnad![]()
PacMan skrev:Trygg Hansa var tveklöst billigast i mitt fall, och det visar ju lite vilket lotteri det är. 3400 halv/helår, och då får jag alltså inte ställa av. 10 spänn per dag utslaget på hela året är ju inte så farligt, tror nästan jag köper kaffe för mer i skolan. :kocko
HanneZ skrev:Trygg Hansa försäkrar min dr350 hel/hel så jävla billigt så det är skamligt, nu så försvinner ju offroad försäkringen men det blev bara 300 spänn extra om året!
Domifuling skrev:Anående att ringa flera gånger. Det fungerade men inte längre. Nu är det första du får lämna ditt personnummer. När dom kollar priser sparas detta i din "offert" så nästa gång du ringer och uppger personnummer så plockar dom fram exakt samma förslag.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |