Hata Peter Wahlbäck

fjärde tråden (minst) i samma ämne. Killen vet hur man får reaktion :)

Låt puckot försvinna ur folks medvetande, inte lönt att ge honom uppmärksamheten han är ute efter.

Edit: Fula tavlor målar han också. En total loser.

Last edited:
Och han ska man bo i samma stad som. :mad:
Nej nu får grabbarna ut o gasa ordentligt!
Visserligen så kan jag hålla med om när det kommer gubbar i femtioårsåldern på fiskebåtar med raka rör att det är ett jäkla oväsen. Men det är ju en helt annan sak! :rolleyes:

Varför bry sig om vad en sån :4skrika loser säger :confused:

Kommer gasa på i sommar iaf! :)

Så bitter blir man om man kuggar MC-uppkörningen ett par gånger kanske.. Fan hoj- buller, gräsklippare o raggarbilar är ju det som hör våren till!

Klabbe85 skrev:
2121298 Varför bry sig om vad en sån :4skrika loser säger :confused:

Kommer gasa på i sommar iaf! :)

Man blir ju bara så irreterad! Och han är ju en sådan störande störd individ så man vet inte vart man ska ta vägen. Och jag kan bara inte förstår varför han får denna uppmärksamhet av aftonbladet. Och det s.k problemet e inte det en fis rymden i den riktiga världen. En värld som peter för visso inte lever i.....och aftonbladet är ju å andra sidan inte någon tidning med riktiga nyhter heller...så det är väl bara att haja läget...men jag kan inte. Jag mailade till aftonbladet och frågade hur i hela världen de kunde ge honom detta utrymme och att om något var skrämmande och störande så är det ju Peter och att vi borde jobba för att få bort honom. Men jag har inte fått något svar.

pjohan skrev:
2120565 fjärde tråden (minst) i samma ämne. Killen vet hur man får reaktion :)

Låt puckot försvinna ur folks medvetande, inte lönt att ge honom uppmärksamheten han är ute efter.

Edit: Fula tavlor målar han också. En total loser.

Bra att folk ruttnar hårt på den idioten. Imponerande att många så tidigigt lyckats hitta repotaget och irretera sig på det.

Kan bara hålla med!

Han är def. årets HAT-objekt!

Kan vi inte skicka en protestlista till honom samt få alla som överhuvudtaget bryr sig om den lilla fjollan bojkotta honom totalt! :fatta!

Det är ju för f**n helt löjeväckande!!! :3freak

Nu får ni väl ta och tagga ner en smula.

Som om ingen annan tar till överdrifter när de ska få fram en poäng?

För övrig tycker även jag glidare med öppna rör som drar fram och tillbaks i stan är tokjobbigt.

Last edited:
NoicE skrev:
2121329 Jag tycker han är rolig när han kör sin grej, men om han inte gillar hojar är väl saksamma :va

Men om han nu lyckas skapa sig detta mediautrymme vilket jag ej kan förstå så vore det väl läge att försöka belysa något som faktiskt är ett riktigt problem. Folk dör, man spelar in barnporrfilmer i sverige, låtsas-skatter som skatt på skatt och då menar jag moms, bensinskatt, vägtullar osv, dåliga vägar med stora potthål, till och med vädret för faan e ju viktigare.

Han e en idiot....

xyx skrev:
2121414 Nu får ni väl ta och tagga ner en smula.

Som om ingen annan tar till överdrifter när de ska få fram en poäng?

Igentligen är jag nog mest förbannad på Aftonbladet....men de är ju duktiga på att producera låtsasnyhter och nyheter utan nyhetsvärde...och för den delen nyheter som inte ligger i närheten av sanningen.

Tssss, nånting som är fan så mycket mer irriterande än bullriga motorcyklar är ju ungjävlar....

Finns inget värre är lyckliga småbarnsföräldrar som glatt drar med sig ungjäveln på charter-resa, efter 6h i konstant barnskrik och skitlukt är man beredd att slå ihjäl varenda bebis ombord.

Samma sak i affären, dom jävlarna ställer den förbannade barnvagnen snett över gången. Precis som att dom ägde hela stället...

Finns hur mycket som helst man kan irritera sig på när det gäller småbarn, så jag tycker Wahlbeck ska hålla låg profil. Vad sägs om en lag som förbjuder småbarn på allmänna caféer/restauranger (inkl McDonalds

Han om någon borde ju ha råd att dega ut några kronor och köpa en egen ö i Stockholms skärgård. Fan. Ifall man bor i Stockholm så får man väll tåla att det bullrar lite.

jEvLa o8a :k-pist :granatkastare :penispump :sambon :tuttar hehehe

spectre skrev:
2121631 Han om någon borde ju ha råd att dega ut några kronor och köpa en egen ö i Stockholms skärgård. Fan. Ifall man bor i Stockholm så får man väll tåla att det bullrar lite.

jEvLa o8a :k-pist :granatkastare :penispump :sambon :tuttar hehehe
Fast nu bor han ju inte riktigt i 08, om du läser artikeln så ser du att han bor i 035. :rolleyes:

Back