Pacman
Gudomlig sporthojare
Araikaj skrev:2121669Hajar man inte att Wahlbeck så hajar man inte mycket.
Jag hajar inte...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Araikaj skrev:2121669Hajar man inte att Wahlbeck så hajar man inte mycket.
sportarn skrev:2121655Fast nu bor han ju inte riktigt i 08, om du läser artikeln så ser du att han bor i 035.![]()
Har ju aldrig fungerat förut så varför skulle det funka nu?spectre skrev:2121708![]()
![]()
![]()
Jag som skulle spela smart så kommer du och sätter käppar i hjulen. Tack ska du ha
Jo men visst.. de måste ju vara gubbarna i fiskebåtarna som väsnas mest när dom fösöker göra stoppisar o kör på bakhjul o bööörnar med smällande varvstop.Utanför korv mojen typ.Eller ännu hellre kör vansinnes körningar på välltrafikerade vägar för det har dom sett på film.Istället för att våga ta steget å ta licens o kör organiserat på runt runt bana eller 402m bana.sportarn skrev:2121182Och han ska man bo i samma stad som.![]()
Nej nu får grabbarna ut o gasa ordentligt!
Visserligen så kan jag hålla med om när det kommer gubbar i femtioårsåldern på fiskebåtar med raka rör att det är ett jäkla oväsen. Men det är ju en helt annan sak!![]()
sportarn skrev:2121717Har ju aldrig fungerat förut så varför skulle det funka nu?![]()
![]()
racechopper skrev:2121756Jo men visst.. de måste ju vara gubbarna i fiskebåtarna som väsnas mest när dom fösöker göra stoppisar o kör på bakhjul o bööörnar med smällande varvstop.Utanför korv mojen typ.Eller ännu hellre kör vansinnes körningar på välltrafikerade vägar för det har dom sett på film.Istället för att våga ta steget å ta licens o kör organiserat på runt runt bana eller 402m bana.
Död åt alla hojåkare som inte åker sporthoj eller..
Personligen så tycker jag i alla fall att en HD med raka rör låter mer än vad en sporthoj med slipon gör. Jag kan naturligtvis ha fel, men vid detta specifika tillfället så känns det som om det inte var nån som körde på bakhjul eller börna. Men vad vet jag. Jag är lite imponerad att du kan vrida o vända på det jag skriver. Självklart så ska det enbart finnas sporthojar på vägarna. Helst ska vi vara själva. Nej förresten jag ska vara själv på alla vägarna utan vare sig bilar eller andra hojar. Sen ska jag få köra så fort jag själv vill o få göra som jag själv vill. För det var precis det jag menade med mitt förra inlägg.racechopper skrev:2121756Jo men visst.. de måste ju vara gubbarna i fiskebåtarna som väsnas mest när dom fösöker göra stoppisar o kör på bakhjul o bööörnar med smällande varvstop.Utanför korv mojen typ.Eller ännu hellre kör vansinnes körningar på välltrafikerade vägar för det har dom sett på film.Istället för att våga ta steget å ta licens o kör organiserat på runt runt bana eller 402m bana.
Död åt alla hojåkare som inte åker sporthoj eller..
En tävlingslicens åkare som gillar när det går fort o vässnas.Mera motor banor åt alla hoj åkare.
ps /stavfelen bjuder ja på till alla ord märkare![]()
Väl talat.pjohan skrev:2120565fjärde tråden (minst) i samma ämne. Killen vet hur man får reaktion
Låt puckot försvinna ur folks medvetande, inte lönt att ge honom uppmärksamheten han är ute efter.
MackeNo1 skrev:2121585Tssss, nånting som är fan så mycket mer irriterande än bullriga motorcyklar är ju ungjävlar....
Finns inget värre är lyckliga småbarnsföräldrar som glatt drar med sig ungjäveln på charter-resa, efter 6h i konstant barnskrik och skitlukt är man beredd att slå ihjäl varenda bebis ombord.
Samma sak i affären, dom jävlarna ställer den förbannade barnvagnen snett över gången. Precis som att dom ägde hela stället...
Finns hur mycket som helst man kan irritera sig på när det gäller småbarn, så jag tycker Wahlbeck ska hålla låg profil. Vad sägs om en lag som förbjuder småbarn på allmänna caféer/restauranger (inkl McDonalds
Ojje skrev:2121865Suck! är du ironisk eller allvarlig?
MackeNo1 skrev:2121585Tssss, nånting som är fan så mycket mer irriterande än bullriga motorcyklar är ju ungjävlar....
Finns inget värre är lyckliga småbarnsföräldrar som glatt drar med sig ungjäveln på charter-resa, efter 6h i konstant barnskrik och skitlukt är man beredd att slå ihjäl varenda bebis ombord.
Samma sak i affären, dom jävlarna ställer den förbannade barnvagnen snett över gången. Precis som att dom ägde hela stället...
Finns hur mycket som helst man kan irritera sig på när det gäller småbarn, så jag tycker Wahlbeck ska hålla låg profil. Vad sägs om en lag som förbjuder småbarn på allmänna caféer/restauranger (inkl McDonalds
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |